@inieminie

hoe gaat het nu met je?
wat zei de verloskundige?
of heb je ondertussen je kleintje al in je armen?

zo wat een vragen.. ben maar een ietsiepietsie nieuwschierig

Alles nog rustig ben vandaag 10 dagen over tijd gisteren en morgenvroeg weer ctg en echo en alles ziet er keurig uit en de kleine maakt het goed, dus hopelijk is morgen ook alles goed en plannen we een inleiding.
Leuk dat je er naar vraagt.

Nou idd dromertje het is niet leuk om over tijd te gaan, bij Jochem ook al12 dagen over tijd en nu vandaag al weer 11 dagen over tijd, bllllllllllll en vanmorgen wederom ctg, echo en controle gehad maar de kleine vermaakt zich nog prima en heeft het nog goed , vruchtwater voldoende en placenta nog mooi. Morgen terugkomen en hetzelfde ritueel, inleiden kan nog niet er is geen opening, als er vrijdag nog geen verandering is dan wordt ik zaterdag opgenomen. Please laat dit niet gebeuren en laat de natuur wat gaan doen maar helaas wat doe ik er aan. Dus idd Lorena het is erg spannend en je sterkte wensen heb ik hard nodig.

inieminie weetje wathelpt behalve seks dan hihi is een ananas eten (eigenlijk het hart ervan) zit eens stofje in wat weeen kan prikkelen. we denken aan je en hopelijk is de kleine er voor zaterdag

Ja ik hoorde het vanmiddag, maar heb het nog niet in huis maar wie weet morgen als ik naar controle ga nadien naar de supermarkt, Hoorde ook van frikandel speciaal nou dat heb ik dus wel gegeten, ik ben benieuwd!

Terug
Bovenaan