inimini

A

Anoniem

Guest
Hoi Ini.

Ik heb geen idee of k een eisprong heb gevoelt ik weet niet eens hoe dat zou moeten voelen. Dus mischien komt dat wel een keer maar als je een eisprong hebt wordt je toch ook ongi?
En iedereen heeft het hier over fases en zo wat houd dat allemaal in? Ik snap er niks van. Maar ja ik hoop wel snel ongi te worden dan want dan kunnen we gaan tellen nu is het helemaal zo onzeker.

Groetjes Simone.

tenzij je rond de eisprong goed hebt geklutst dan wordt je niet meer ongi

Hoi Simone,

Volgens mij heb ik vorige maand mijn eisprong gevoeld en toen voelde ik een vreemde kramp in mijn buik. Het voelde als een soort steken en rond die tijd had ik ook last van slijmerige afscheiding wat denk ik de slijmprop was die loskwam ofzo. De kramp heb ik nooit eerder gehad, dus het viel me wel op. Het voelde in ieder geval niet zoals het voelt als je ongesteld bent. (Bij mij in ieder geval niet...)

Groetjes,
Mariska

hee hallo allemaal

simone: als je je eisprong voelt weet je zeker dat het een eisprong is want het kan vrij heftig zijn, MAAR niet iedereen voelt zijn eisprong hoor (gelukkig). en meestal als je je eisprong gehad heb   moet je ook ongesteld worden. maar ik heb dus ook nog niets (14 mei eisprong gehad) ik ben dan nu bijna 2 weken overtijd. heb gisteren de ass. vd HA gebelt en die vertelde me dat je het,  zeker in het begin over kan slaan. alles door de war enzo. maar ik hoop dus dat ik het volgende keer wel gewoon ben. je moet er niet op rekenen dat je al zwanger ben want dan kan het alleen maar meevallen. (het KAN natuurlijk wel)nog even geen zorgen maken hoor!!

quote: LaMiTha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2005 23:16:37'));

tenzij je rond de eisprong goed hebt geklutst dan wordt je niet meer ongi

Hoi Lamitha

Ja ik heb heel goed geklust om eerlijk te zijn een of meerdere keren per dag dat ligt eraan. Dus ja ik weet dan nog niet veel want ben nu wel al bijna 4 weken overtijd.
Het enige wat anders is dan normaal is dat ik veel vaker misselijk ben maar niet 'sochtends. Ik heb ook vaak veel hoofdpijn en veel steken onder in de buik wat ik normaal allemaal niet had.
Maar toen ik de pil nog wel slikte en ik vergat er een dan werd ik de dag erna direct ongi en nu ben ik het nog helemaal niet geweest dus ik vind het allemaal wel heel erg vreemd.

Groetjes Simone.

quote: Gruesome reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2005 23:20:24'));

Hoi Simone,

Volgens mij heb ik vorige maand mijn eisprong gevoeld en toen voelde ik een vreemde kramp in mijn buik. Het voelde als een soort steken en rond die tijd had ik ook last van slijmerige afscheiding wat denk ik de slijmprop was die loskwam ofzo. De kramp heb ik nooit eerder gehad, dus het viel me wel op. Het voelde in ieder geval niet zoals het voelt als je ongesteld bent. (Bij mij in ieder geval niet...)

Groetjes,
Mariska

Hoi Gruesome.

Ik heb ook heel veel witte afscheiding maar dat is al een paar weken zo verder heb ik niet een dag gehad dat ik steken voelde wel heb ik al een aantal weken dat ik af en toe steken krijg. Dus ik weet het allemaal niet ik moet maar gewoon afwachten denk ik dan maar al is dat wel heel erg vervelend omdat je niks weet en je ook niet kan gaan tellen.

Groetjes Simone.

Terug
Bovenaan