Initialen babynaam

<p>Hoi allemaal,</p><p>Inmiddels ben ik alweer 32 weken zwanger. We zijn zo goed als uit de naam van de baby. Nu zit ik alleen met het volgende. De voorletters zullen dan N.E. worden en achternaam Kremer. Je krijgt dan N.E Kremer. Is dit storend omdat er in hoofdletters NEK staat? Ik twijfel enorm... We weten ook geen andere leuke tweede naam... </p><p>Zouden jullie dit wel of niet doen? </p><p>Ben benieuwd! </p><p>Groetjes, Rooibosthee</p>

Ik vind het niet storen hoor! Mijn initialen zijn SM ? Daar stoor ik me ook niet aan omdat ik eigenlijk nergens mn initialen gebruik

Onze dochter van 6 dagen heeft als initialen van de voornamen MEH, we moesten er een beetje om lachen. Maar zouden er niets aan veranderen.
Extra grappig omdat ik mijn man altijd geitje noemde door zijn baardje, het heeft gewoon zo moeten zijn ?

Onze dochter van 6 dagen heeft als initialen van de voornamen MEH, we moesten er een beetje om lachen. Maar zouden er niets aan veranderen.
Extra grappig omdat ik mijn man altijd geitje noemde door zijn baardje, het heeft gewoon zo moeten zijn ?

Terug
Bovenaan