Initialen voornamen en achternaam

Voor ons eerste kind zijn we op zoek naar een mooie combinatie van voornamen. Nu hebben we 3 mooie namen gevonden in de volgorde D. E. A.. onze achternaam begint met een F. Samen vormt dat dus het woord Deaf(doof) in het engels. Zou dit storend kunnen zijn of absoluut niet kunnen? Ik hoor graag jullie mening!

Compleet niet storend! Die combinatie van letters gebruik je nooit. Het kindje gaat de combinatie D.E.A Fransen gebruiken, of initialen DF. Ik heb nog nooit van mijn leven mijn drie voorletters samen met de eerste letter van mijn achternaam ergens gebruikt ;)

Hier wordt de achreenaam eigenlijk nooit afgekort. Overal staat in documenten en papieren de volledige achternaam dus ik zou het niet storend vinden. Misschien is het nog een optie om de e en a om te draaien als je echt twijfeld. Maar ik zou me er niet aan storen omdat je altijd de achternaam volluit schrijft.

Ik heb mijn voornamen nog nooit als initialen voor de letter van mijn achternaam zien staan. Het zal zoals hierboven staat hooguit D.E.A. Franssen worden op sommige officiele documenten of post. Maar meestal zelfs gewoon D Franssen of Daan (ofzo) Franssen. Mijn overige namen komen niet zo vaak voorbij in het dagelijkse leven eigenlijk maar in elk geval nooit met de achternaam als F erachter. 

Conclusie: gewoon doen!

Mijn initialen zijn A.S.S....... Juist.... KONT....
Nooit echt mee gepest ofzo, vond t gewoon een rot geintje van mn ouders haha! Zij hadden het niet door, pas toen ik het ze vertelde.... Denk dat 'deaf' niet voor veel problemen zal zorgen!

Nee joh. Niemand zal zich daar mee bezig houden. En als dat wel zo zou zijn, dan is het woord ook niet "erg".
Overigens denk ik bij DEA  aan Drug Enforcement Administration... Haha Maar ik heb dan ook net de serie Breaking Bad gekeken :)
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ga vooral voor de namen die jullie mooi vinden. 

Terug
Bovenaan