injecktie

A

Anoniem

Guest

nou ik ben net terug uit ut ziekenhuis ik heb de pregniel injecktie gehad dee even heel veel pijn en het been is nu wat stijf maar ja dat hoort er bij denk ik en dinsdag moet ik voor de inseminatie nou ik hou julli wel op de hoogte groetjes annebel

Hoi Annebel, heel veel succes as. dinsdag met je IUI! Ik hoop voor je dat de pijn in je been van de injectie nu over is. Bij mij hebben ze de Pregnyl tot op heden altijd in de bil gezet, bovenste-buitenste quadrant voor de kenners, en nooit geen last gehad, dus misschien een tip voor de volgende keer!

Groetjes, Pleun

he pleun ik bedoel ook van mijn bil ik heb er perongeluk been neer gezet nou ja even een misverstand nou ik hoor wel weer groetjes annebel

hoi meiden,

Ik lees van meer meiden dat ze naar het ziekenhuis gaan voor deze injectie, je mag hem ook zelf geven als je dit durft. Is makkelijker omdat je hem niet altijd op de leukste tijden moet zetten. Ik moest hem bijv. om 2:00 uur 's nachts zetten.
Ik heb hem toen in mijn buik gezet, heb er helemaal geen last van gehad daarna. Maar ik denk dat dit persoonlijk is.

Maar Annebel, heel veel succes met de IUI morgen en je gaat nu weer 2 spannende wkn tegemoet. Laat je ons ff weten hoe het is gegaan?

Kruimel

ze hebben hem in mijn boven been gegeven dat is heel gevoelig   groetjes annebeldocument.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

huh, in de bil zetten???Ik moet hem in mijn buik zetten. gaat ook goed hoor en nooit last van stijfheid daar heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord.

xx
Sjan

Hoi Annebel,

Spannend weer he. Heel veel succes de komende 2 weken!! Hopen op goed nieuws.

Groetjes Scorpy

Terug
Bovenaan