@ inkiepinkie

hey!

pas geleden had je een topic, dat je klaar was met moeders voor moeders. Heb jij die tas al gehad? ik heb hem vanmorgen gekregen, en moest even aan jou denken ;)

Liefs,

He lovertjuh,

ik heb de tas nogsteeds niet ontvangen...wilde er eigenlijk voor bellen maar dat vond ik eigenlijk so notdone??
is het een leuke tas en hoelang heb jij moeten wachten?
ik wacht nu al ruim 3 weken
groetjes
Charlotte

hey winx!

ik zou zeggen gewoon bellen hoor! voor wat hoort wat haha of ben ik nu een echte hollander :p
Volgens mij ben ik er nu 2 weken klaar mee, ben as vrijdag 18 weken zwanger dus dat kan dan ongeveer wel kloppen. ik vind de tas opzich wel leuk. Het is tas die je aan de zijkant draagt, grijs met een paarse flap (snap je hem nog) en op de paarse flap staat dan in het klein moeders voor moeders. Tja hij is handig om mee te nemen als je gaat zwemmen ofzo.

Groetjes,

Hey meiden ik kreeg de tas vandaag en ben nu bijna 19 weken dus... ook ff gewacht wist niet dat we nog een verrassing kregen.
Erg lief die tas beetje plastic fantastic maar super lief van ze.

ja idd heb ik net de tas binnen hahaha! duurde best lang voordat ik het hem had... is 3 weken geleden toen ik klaar was met verzamelen! Ik ben nu morgen 19 weken! dus ff nog geduld!

het is idd een paars platsic schoudertas! is een beetje reclame van hun op de tas....

Verder hardstikke leuk dat ze gedaan hebben!

Ook ik kreeg de tas gisteren binnen, was het alweer bijna vergeten dat die nog zou komen haha Wel een makkelijke tas, ga hem niet dagelijks gebruiken denk ik. Maar voor een dagje uit om aan de buggy te hangen is het denk wel heel handig.
Hij is wel leuk zo met dat paars

Terug
Bovenaan