Inleiden 37/38 weken

<p>Ik wordt ingeleid rond 37/38 weken, wie heeft hier ervaring in? </p><p>En welke maat kon jouw kindje aan?</p>

Hier niet ingeleid, maar wel bevallen met precies 38 weken (natuurlijke bevalling). Ons kindje woog maar 2700 gram, maar was verder helemaal gezond. Hij had de eerste dagen na de bevalling maatje 46, maar ik denk binnen een week al naar maat 50 gegroeid. Gaat echt werkelijk heel snel in het begin! Succes met je bevalling!

Ik ben met 37 weken ingeleid. Weet je al hoe het inleiden gaat? Ik had een vlotte bevalling en kijk er best positief op terug. Morgen alweer een half jaar geleden. Heb je vragen over het inleiden? Mijn dochter had een groeiachterstand dus qua maat niet te vergelijken. Mijn schoonzus is met 36+4 bevallen en hun dochter heeft gewoon maat 50 aangehad. Was wel wat groot aan het begin maar anders koop je voor 1 week ofzo een kleinere maat. 

Ik ben met 38 weken ingeleid en mijn dochter had toen maatje 50. Het was een erg vlotte bevalling, om 10 uur kreeg ik weeenopwekkers en om 15 uur is ze geboren. Maar ik vond het wel pittig, klinkt raar misschien maar ik merkte gewoon dat mijn lichaam er nog niet klaar voor was. En het ging bij mij gewoon heel snel toen de weeenopwekkers eenmaal hun werk deden. Ik kijk er niet negatief op terug hoor, ben blij dat ik ingeleid was, maar ja, pittig is wel het goede woord! Succes! 

Ik ben met mn zoontje ingeleid met 38+1 doormiddel van een ballonnetje had wel heftig weeenstorm maar daarna ging alles goed zonder pijn mijn zoontje was 52 cm en 3675 gram ondertussen een peuter van 2 jaar en 2 maanden nu zwanger van de 2de ben ingeleid vanwege zwangerschap diabetes dus nog even afwachten voor mij 16 weken zwanger nu ... inleiden lijkt heel angstig maar dat is absoluut niet .. ben binnen 4 uur bevallen moest wel nachtje blijven  heel veel succes meid !  Liefs

Terug
Bovenaan