inleiden bevalling

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje en richt me meer op de moeders,die ooit zijn ingeleid.
4.5 jaar geleden ben ik met 40 weken en 2 dagen bevallen van mijn dochter.Helaas moest ik naar het ziekenhuis,omdat de weeen afzakte.(ik had geen power meer na 3.5 uur van 1 naar 10 cm te zijn gegaan.snel voor de 1e dus'
Nu ben ik zwanger van mijn 2e en 3 weken terug hebben ze al gezegd,dat ik de 40 weken niet zal halen.(ben allang blij,dat ik nu 38 weken ben)
Ook vanwege mijn schoonmoeder,die ernstig ziek is,hebben we in overleg met de gyneacoloog besloten,de bevalling in te leiden.
Vandaag een CTG gehad,die redelijk harde buiken registreerde.daarnaast heb ik ook verminderd vruchtwater,ondanks het vele rusten en liggen van me.

Ik wil vragen wie is er bij haar 2e kindje ingeleid en hoe is dat gegaan en hoe lang was je in het ziekenhuis....

Ik ben bij mijn eerste( en enige kindje) ingeleid. Moest me 's ochtends om 7 uur melden in het ziekenhuis en om 20.00 uur had ik mijn dochtertje in mijn armen. Ik moest een nachtje blijven maar dat kwam omdat ik was ingeleid vanwege mijn veel te hoge bloeddruk.
Wat me tegenviel was dat ik gelijk toen ik wee opwekkers kreeg een weeenstorm kreeg. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om te bevallen zonder te zijn ingeleid maar mij is het verder mee gevallen.

Heel veel succes en een goede bevalling gewenst!

Ik ben bij m'n eerste (en tot nog toe enige) kindje ook ingeleid. Ik had 0 ontsluiting en was zelfs nog niet verweekt aan de baarmoederhals bij 41 weken. Ik heb een gel gekregen en na 2 keer inbrengen begonnen de weeen. 5 uur later had ik mijn zoon in m'n armen. Ik heb ook een weeenstorm gehad en ik denk dat dit veel voorkomt bij inleidingen, dus daar moet je wel rekening mee houden, maar als je je daar aan overgeeft, dan is het goed te doen. Het is mij behoorlijk meegevallen. Wel jammer dat het een vacuumverlossing werd met een subtotaalruptuur, maar dat is denk ik niet gekomen door de inleiding.

Groetjes, Esk

Ik ben de 11e ingeleid,helaas ging het toen al slecht met mijn schoonmoeder.
Om 3.00am op 12 Januari ben ik met 4 cm ontsluiting naar de kraamsuite gebracht.Een half uur later had ik 8 cm ontsluiting en mocht ik zachtjes mee persen.Ik heb wel een weeopwekker gehad,omdat mijn baarmoeder niet mee wilde werken,maar om 4.02 is mijn dochter Andy geboren.
Helaas op dezelfde dag maar dan 3 uur en 13 min later is mijn schoonmoeder op 85 jarige leeftijd overleden.Zij heeft wel gehoord hoe ze heette,maar helaas heeft ze het kindje nooit mogen bewonderen.Maar ik moet zeggen,dat ze veel op haar oudere zus lijkt,toen die een baby was.

Terug
Bovenaan