Inleiden bij 34 weken

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Aanstaande maandag ben ik 34 weken en wordt ik ingeleid. Dit ivm hoge bloeddruk en klachten van zwangerschapsvergiftiging waardoor het risico te groot is. </p><p>Ons kindje werd bij 32+4 dagen geschat op een gewicht van 2260 gram.</p><p>ze gaan maandag beginnen met vaginale tabletten in te brengen om zo de baarmoedermond week te maken. Als deze week genoeg is wordt er gestart met weeenopwekkers. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? En hoelang duurde het ongeveer? En wat zijn de ervaringen met een te vroeg geboren kindje.</p>

He!
Hier (nog) geen ervaring. Ik ben nu met 33+3 opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging. 
Wat heeft bij jou de doorslag gegeven dat ze gaan inleiden?
Heel veel succes!

Hoi, geen ervaring met inleiden maar wel met een te vroeg geboren kind. Ik verwacht het niet, maar je kind zal mogelijk op neonatologie terecht kunnen komen, misschien dat je alvast een rondleiding mag op de afdeling zodat je weet wat je kunt verwachten. Verder zou ik als je bv wilt geven, contact leggen met een lactatiekundige, misschien kun je al starten met kolven want de kans is groot dat je borstvoeding veel later op gang komt.. ik weet niet zeker of dit ook het geval is bij inleiden maar als bv een wens van je is, dan zou ik navraag doen. 

@femfem ernstig verhoogde leverenzymen, bloeddruk die met verschillende medicatie maar blijft stijgen. Ook zijn we al vanaf week 27 bezig waardoor het psychisch ook steeds zwaarder wordt en het niet lang meer zo gaat.
Ja rondleiding op de neonatologie hebben we gehad dat heeft veel duidelijk gemaakt. Maar meer hoe het inleiden gaat en wat verhalen van mensen die het hebben meegemaakt. Bij de rondleiding was vrij praktisch ingesteld dus ervaringen zijn welkom dit is ons eerste kindje.

Ik ben ingeleid met 41+6 ook met de tabletten.
8uur eerste tablet, 12 uur controle maar nog niks aan de hand, dus de volgende tabletten. 
Rond 3uur voelde ik heel lichte weeën, half 5 werd ik weer gecontroleerd en had ik 2 cm ontsluiting. Ben rond 5uur in bad gegaan tot kwart over 6. Toen hield ik het niet meer, bleek ik ineens 7cm ontsluiting te hebben.
Toen morfinepompje gehad, dat was zaaaaaalig!!!! 19uur begonnen met persen, en om 22uur bevallen 

Heel veel succes!!

Hoihoi,
Wij zijn vanaf week 21 al aan het klungelen. Ik krijg nu een bak medicatie maar nog zat ik vandaag weer steeds rond de 165/98. Bloed was gelukkig wel oké maar wel spelend met de vraag hoe lang gaan we hiermee door idd.
Spannend het inleiden! Ben je er klaar voor?

Hier met 39+4 ingeleid bij de eerste.
Bij mij hebben ze in de dagen ervoor proberen te strippen. Dag zelf hebben ze eerst de vliezen gebroken en daarna kreeg ik weeën opwekkers.
Heeft bij mij in totaal 12 uur geduurd voordat mijn zoon er was. Waarvan half uurtje persen. 
Hou er wel rekening mee dat wanneer je weeën opwekkers krijgt je groot kans hebt op een weeën storm. 

Terug
Bovenaan