Inleiden bij minder leven voelen

<p>Hoi allemaal.</p><p>Ik moest vanochtend op controle komen bij de verloskundige, ze vroeg hoe het bewegen was.. Ik gaf aan dat het een stuk minder is maar het er nog wel af en toe was. Ze stuurde me door naar het ziekenhuis. </p><p>In het ziekenhuis hebben ze een uur een CTG gemaakt, hartslag van de baby was vrij hoog, bewegingen waren wel te meten maar niet te voelen/zien. Ze hebben een echo gemaakt, hier was ook geen beweging op te zien.. Ik moet morgen weer terug voor nogmaals een CTG en echo.</p><p>De gynaecoloog vertelde dat als het zo blijft het ook een reden is om in te leiden .  Heeft iemand hier ervaringen mee? </p><p>Ik ben 38,2 weken zwanger.</p><p>Liefs.</p>

38,2 weken... ik zou niet twijfelen en zelfs vragen om het te laten komen. 
Kindje is volledig volgroeid op 38 weken!

Hi,
Net als hierboven gezegd wordt neem het zekere voor het onzekere en ga ervoor. Het kindje is helemaal volgroeid. Super spannend natuurlijk, maar als je je er niet fijn bij voelt niet twijfelen. Heel veel succes! 

Ik zou ook kiezen voor inleiden. Ik heb 2 x minder leven gevoeld, maar daar bleek ze met haar rug naar de andere kant te liggen. Daarbij voelde ik haar minder. De CTG liet een drukke levendige baby zien. 
Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik geen risico willen lopen. 

Hoi dames.
Even een update :).
Vanochtend nogmaals voor controle geweest, toen ik aan het CTG werd gelegd, werd de kleine man super druk. Ben nog nooit zo blij geweest. Ik heb weer 1,5 uur aan het ctg gelegen, hierna hebben ze nogmaals een echo gemaakt en alles is goed met de baby!! Ben helemaal opgelucht. Hoe het nou kan weet niemand.. Mag altijd bellen als ik twijfel, dat geeft veel rust. 
Bedankt voor jullie reacties!! 

Mooi dat het goed is. Persoonlijk zou ik niet te snel voor inleiden kiezen. Ja, kindje is voldragen, maar dan nog zit er vaak ook meerwaarde aan langer in de baarmoeder zitten. Vaak toch het beste om te wachten tot het vanzelf op gang komt. 

Zelf met 41 weken ingeleid na minder leven voelen. Het is mij zo meegevallen. Inmiddels bijna weer 6 maanden zwanger en hoop dat ik straks weer word ingeleid (met weeen in de auto lijkt mij zo erg).
Ik zou nog heel even aankijken, volg je gevoel. Bij twijfel gelijk aan de bel hangen, al is het ‘s nachts.

Terug
Bovenaan