inleiden door vruchtwaterverlies???

ik word morgen ingeleid nadat ik vanmiddag met de vk gebeld heb ik zei dat ik drupels vloeistof lekte geen plas...hij heeft vragen gesteld over de kleur en geur en zei dat hij een afspraak ging maken bij het ziekenhuis om ingeleid te worden

mijn vraag....is het nu 100 % cker dat ik ingeleid word.er is namelijk niet gekeken of het vruchtwater is en ik wil niet morgen naar huis gestuurd worden
en moet je ontsluiting hebben om vruchtwater te verliezen?

chariska 27w3d

ik weet niet wat ze bij jou gaan doen je bent nog maar 27 wkn zwanger. maar normaal is het zo als je vliezen zijn gebroken moet de bevalling binnen 48 uur zijn begonnen ivm infectiegevaar.
dus ik denk als ik dat zo lees.
als het je vliezen wel zijn dan zal je bevalling snel moeten beginnen zoniet ga je morgen dus naar het zh en dan leiden ze je in.

hoi

chariska is 37 wk zwanger., toch? je hebt je vergist...

ik zou als ik jou was nog eens duidelijk zeggen dat je eerst wilt weten wat voor druppels je verliest, ja toch? wat heeft het voor zin om ingeleid te worden als je nog maar 37 wk bent, het komt ws gewoon vanzelf en inleiden is ook niet heel fijn geloof ik.

heel apart verhaal vind ik het!
Kan me niet voorstellen dat de ha je zomaar door stuurt zonder even te checken wat de vloeistof geweest is en zeker niet als je pas 27 wkn zwanger bent!! op ons aug-forum had je dezelfde vraag gesteld dus een typefout van 27 of 37 maak je toch geen 2 keer??
Ik zou nog maar eens bellen met de ha!

Gr van Babette

ow sorry hahah het was dus 37 weken wel 2 keer een type fout ik had het berichte gekopieerd sorry mijn zoon is al geboren het was wel vruchtwater het hele verhaal staat op het aug forum

Terug
Bovenaan