inleiden, even schrikken

Hoi Allemaal.

Voor degene die al bevallen zijn...van harte!!

Ik moest dinsdag voor controle en de gyn. vond mijn gewicht en bloeddruk toch iets te veel gestegen in een week dus moest ik blijven, bedrust.
Gelukkig waren verder alle onderzoeken goed en mocht ik woensdag weer naar huis met de mededeling om het heel rustig aan te doen.
Morgen (vrijdag ) ben ik 40 weken en moet ik weer voor controle. Als alles goed is mag ik weer naar huis.

zaterdag moet ik weer terug en dan gaan ze gel inbrengen. Omdat er toch iets van risico's zijn willen ze niet wachten tot het echt spoed wordt.

Ik verwacht eigenlijk niks.
Ik ben nog geen slijmprop verloren, heb helemaal niets aan voorweeen of ook maar iets van weeenactiviteit en de baby is zelfs nog niet ingedaald!

Hebben jullie ervaring hiermee?
Omdat hij nog niet is ingedaald vraag ik me ook af of mijn bekken wel groot genoeg zijn. Ik ben zelf maar 1.60 meter maar ik ben wel erg breed en stevig gebouwd. Ik heb ook niet zo'n grote buik terwijl de baby al bijna 7 pond is. Ik zou toch ruimte genoeg moeten hebben denk ik zo.

Ik vind het allemaal wel erg spannend hoor.

Ik laat het jullie weten.

Groetjes Minke

Dag meid,

ik ben vorige keer ook ingeleid.
Om dan wel een andere redenen.
Mijn vliezen waren gebroken en ik had zachtjes verlies van vruchtwater.
Aangezien mijn weeën niet spontaan opkwamen, hebben ze het ingeleid.
Ook ons meisje zat toen nog heéél erg hoog en was baarmoederhals was zelfs nog niet week. Toch was ons meisje er na 5uur, dus het was toen best heftig.

Ik ben normaal zaterdag 40 weken, laatste echo was 13 maart, dus morgen...
Een aantal weken geleden was het flink aan't rommelen, nu lijkt het nog héél erg lang te duren. Maar we zien wel e!!

Je hoeft zeker niet bang te zijn van een inleiding, dit doen ze alleen als dat voor u en voor jullie baby'tje beter is! Veel succes ermee meid! Ik ben benieuwd!

Liefs,
van ons...

Hoi Minke,

Spannend hoor, t komt ook voor jou nu heel dichtbij! 7 pond is netjes toch? Was Jasper ook, maar die was 3 weken te vroeg!
Ik ben ook ingeleid, vond het erg heftig, maar dat is bij iedereen verschillend hoor  begreep ik. Die gel heb ik niet gehad. Mijn vliezen waren 48 u gebroken, dat was de reden van inleiden.

Kan me voorstellen datje t erg spannnend vindt allemaal, dus wil je heel veel succes en sterkte wensen, hoop dat je je kleintje gauw in je armen hebt!!!

lfs Dana

Hoi Minke,

Wat spannend voor je!!! Ik heb er allemaal geen ervaring mee, dit is ook mijn eerste maar wil je wel heel erg veel succes en sterkte wensen. Morgen ben je dus waarschijnlijk al mama.. wow!
Meid, veel sterkte en maake je niet al te druk, in het ziekenhuis ben je in goede handen.
Greets Janneke

Kan me voorstellen dat je daar even van schrikt! Maar komt vast helemaal goed.

Mijn gyn had het vandaag ook over inleiden, maar was niet noodzakelijk zei hij, dus ik heb maar besloten nog even te wachten!

Sterkte morgen!

Liefs

Hoi,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik maandag word ingeleid! Ze hebben me wel eerst gestript omdat ik toch al 1cm ontsluiting had en de baarmoedermond soepel aanvoelde. Ze hopen dat dit net het zetje gaat geven dit weekend en anders is het maandag toch echt tijd. De gyn. heeft het besloten omdat ik echt helemaal op ben...Ik houd veel vocht vast, heb al 1.5 week last van voorweeen en een bloeddruk van 130/98. Daar moet ik morgen weer even voor terugkomen. Ik ben heel benieuwd en vind het erg spannend. Dit is mijn 1e kindje trouwens. Wat ik wel fijn vind is dat ik nu het weekend het huis helemaal aan kant kan maken! Zo ga ik goed voorbereid de bevalling in! Veel succes en ik laat nog van me horen.

Groetjes Brasilgirl (morgen 40 wk!)

Terug
Bovenaan