Ik heb 2x een ballon en daarna hormonen en daarna weeenopwekkers gehad. Ik ben van donderdag tot zondag bezig geweest. Klinkt zwaarder dan het was hoor. Met beide ballonnetjes mocht ik naar huis. De eerste vond ik wel wat vermoeiend, wel een beetje krampgevoel, maar in bed prima te doen, heb er ook wel gewoon mee kunnen slapen. (Die van mij was in de ochtend geplaatst) ik had van alles bij me, in het kader van beter mee dan om verlegen. Ik had in eerste instantie een shirt aan wat ik fijn vond zitten. Niet per se lang. Maar kreeg het echt warm, dus die is op een gegeven moment uit gegaan en niet meer aan. Sokken zijn fijn als je koude voeten krijgt. Grote onderbroeken voor na de bevalling. Kreeg direct erna wel een netbroekje, maar voor het naar huis gaan wel fijn. Ik moest nog even blijven, dat wist ik van te voren dus ik had voor 3 dagen bij me. Wij hadden ook een laptop mee dat we nog een Netflix appje konden kijken en een boek. In het begin gebeurt er nog niet zoveel en is het wel relaxed om je hoofd nog even te verzetten. Wij hadden ook nog wat tussendoortjes bij ons. Hoofdmaaltijden zijn wel geregeld, maar tussendoortjes niet, en ik vond dat je vroeg eten kreeg in het ziekenhuis, dus is het wel fijn om later in de avond nog even wat lekkers te hebben.
succes! Het is te doen, je bent in goede handen, en je kunt bijna je wondertje vasthouden! Dat is echt het allermooiste. Ik geniet er nu al bijna 8 weken van!