Inleiden met 34 weken, iemand ervaring?

<p>Hoi dames,</p><p>Ivm medische redenen willen ze mij over een aantal dagen gaan inlijden. Vandaag ben ik 34 weken. Volgens mij gaat dit heel lang duren ivm baarmoedermond die nog dicht zit en lang is? Wie heeft hier ervaring mee? </p>

Ze zijn bij mij begonnen met 37 weken en pas bij poging 3 met ballon ontstond er ontsluiting, maar echt minimaal. Dit was bij de 1e, mocht je al een bevalling hebben gehad kan het soms al eerder verweken omdat je lichaam al eens heeft meegemaakt.

Hoi ik ben bij 34 weken ingeleid
bij mij werd 12 uur ‘s middags ballintjr geplaatst en die viel er ‘s nachts uit en had ik 2 cm ontsluiting. Bij mij wilde ze niet ‘s nachts al mijn vliezen breken omdat ze liever hadden dat ik nog ging slapen. De volgende dag om 11 13.00 uur ‘s middags hebben ze mijn bliezen gebroken. Hierna afwachten of ik zelf weeen zou krijgen. Dit was niet het geval om 17.00 uur gestart met infuus en om 00.25 uur is onze dochter geboren.

Bedankt voor jullie reacties. We gaan het meemaken ik Ben benieuwd is ons eerste kindje. Wat was de reden dat je met 34 weken bent ingeleid? En is alles goed gekomen?

Terug
Bovenaan