Inleiden met een gel?

Hallo dames,

Ik ben gisteren bij de gynecoloog geweest en die vertelde dat mijn baarmoedermond zacht is.Hij zei dat is gunstig dan gaan we volgende week inleiden met een gel.Hebben hier dames ervaring mee hoe dat is verlopen?Ik weet wel dat ze s`morgens de gel inbrengen en dat je dan een uurtje plat moet liggen en dan kijken wat de gel doet.
Maar wat zijn jullie ervaringen daarin?

Groetjes Willy

Hiermee heb ik geen ervaring, maar ik ben verbaasd. Jij bent toch de laatste in de rij die dus vandaag 37 weken is? Waarom gaan ze je zo vroeg inleiden? Gewoon benieuwd...

Ze gaan mij volgende week inleiden met 38 weken,
Dit komt omdat ik bekkenklachten heb, en omdat de baby een beetje te rustig is en het hartje is ook een beetje onregelmatig.
Als er geen verandering plaats vind gaan ze volgende week inleiden en bij eerdere complicatie dan doen ze het eerder.

Groetjes Willy

Dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik dacht er moet iets zijn, anders doen ze dat volgens mij niet zo "vroeg". Veel sterkte dan maar!

Je bent bij de dec-mama's dan wel als laatste uitgerekend, maar je krijgt niet als laatste je baby!

Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Een goede bevalling gewenst en een wolk van een baby...

Groetjes Annemieke

Hoi meis,

Jee het einde is eindelijk in zicht he?
Wel beter na alle ellende die je hebt gehad. Moest je nou weer in het ziekenhuis liggen?

Ik ben bij Myrthe ingeleidt met gel. Ik kreeg gelijk weeen, maar ik weet niet meer of ik half uur plat moest liggen.
Het hoeft niet hoor dat je gelijk weeen krijgt, sommige krijgen 3x gel voordat het wat gaat doen.
Maar goed bij mij werkte het gelijk en had gelijk weeen. Ook een weeenstorm en 3u en 45 min later was Myrthe er al.
Ik hoor verschillende verhalen. Sommige hebben 3x gel nodig, lopen hele dag rond.
Heel veel sterkte meis

Liefs

Hoi,

Wat fijn dat je nu niet meer lang hoeft te wachten. Mijn zusje hebben ze bij de eerste ook met een gel ingeleid. ze is toen 's morgens ingeleid en vanaf 14:00 kreeg ze weeën en 's avonds om 21:00 is haar zoontje geboren.
Ik hoop voor jou dat het bij jou ook zo snel zal gaan.

Heel veel sterkte en veel succes.
Groetjes Kim

intressant om te lezen, was me er ook niet bewust van! Vervelend dat je kindje op zo'n manier eerder moet komen maar hij/zij is dan er waars beter vanaf buiten je buik! Spannend hoor!

Terug
Bovenaan