Inleiden met gel ??

Maandag krijgen we te horen of ik ingeleid kan worden met een infuus of dat het de gel/ballonetje wordt. Met mijn 1e ben ik ingeleid met een infuus en dat ging super maar.... ik had wel al 3 cm ontsluiting en hij was ingedaald, daarom kon dat.

Nu is de beeb niet ingedaald en heb ik ook geen ontsluiting dus zal het waarschijnelijk de gel worden. Heeft iemand hier ervaring mee ook als je beeb niet was ingedaald? Vraag me af hoe het werkt en hoe lang dit meestal duurt. Arts zij dat ik 4 dagen moest rekenen op het aller slechtst dus dat doen we dan maar. Maar vroeg me af wat algemeen is.

gr van Mariska 37+2

Het is erg zwaar en ik heb veel moete huilen de afgelopen dagen. Door de teleurstelling van mijn eigen lichaam maar ook door d eopluchting dat de baby zo goed als zeker volgende week gaat komen.

Gister had ik nog een gewone controle bij de vk en die verwacht dat als ik geen ontsluiting heb en de gel krijg ik er wel goed op zal reageeren aangezien ik met mijn vorige inleiding binnen 2.5 uur ben bevallen. ik reageer heftig op hormonen. Laten we hopen dat dit waar is. Verder rommelt het lekker door en willen me darmen zich meerder keren per nacht legen door kramp en harde buiken. Het kan natuurlijk ook nog gewoon komen. Hoe is het met jou trek jij het nog een beetje of gaan ze je ook inleiden.,

gr van Mariska

Hey Mariska,

Nog even volhouden! Nog 3 nachtjes slapen dan is het maandag. Wel een gerust idee toch wat de verloskundige zei, dat je wel goed op de gel zal reageren. Probeer zoveel mogelijk te rusten om genoeg kracht te hebben en denk positief!!!

Toi toi toi!!!

Liefs Trudi

Ps. zie voor mijn inleiding de topic: inleiding

Terug
Bovenaan