inleiden mislukt

ik ben gisterochtend om 7:00 uur ingeleid door middel van een gel,deze sloeg gelijk aan heb heel de dag weeën gehad maar geen ontsluiting.
ik vond het verschrikkelijk!!!!!
dus heb besloten geen 2e x te willen ingeleid.
dus kan nu nog max 2,5 wk duren.

He getsie zeg wat balen!!! Denk je ja nu gaat et gebeuren.... gebeurd er niks.... Frustrerend zeg.
Krijg je keizersnede dan over 2,5 week als het nog niet vanzelf komt?

Sterkte!

Huh dat ze je naar huis hebben laten gaan, ik ben ook ingeleid met gel en er gebeurde ook die dag niks( wel weeen ) en uiteindelijk in de nacht geboren. Bij mij vertelde ze dat ik hoe dan ook altijd met een kindje naar huis zal gaan.

Misschien dat dat afhangt van de reden van inleiden en hoever je bent....
Hier in het ziekenhuis doen ze alleen inleiden als moeder of kind gezondheidsredenen hebben en anders pas bij 41 week aangezien ze van mening zijn dat je het gewoon de kans moet geven om zelf te komen / starten. Vandaag nog bij de gyn geweest ben nu 38+1 en heb het helemaal gehad, maar inleiden gebeurd dus niet. Kindje doet het nog goed en heb vanuit mezelf al 3 cm ontsluiting en ze wachten dus gewoon tot het doorzet en anders dus inleiden bij 41 week als alle controle's goed blijven.

ik ben ingeleid met 38+5 op 3 maart.
werd om 10 uur op de pomp aangesloten en 4 minuten laten de 1e zichtbare weeën (voelde ze niet)
maar had om 12 uur 8 cm en om 4 min over 2 is ze geboren

Terug
Bovenaan