inleiden pijnlijk??

Hallo dames,

Vanacht zijn mijn vliezen gebroken,maar ik heb totaal geen weeen.
Kom net bij de VK vandaan en de weeen moeten vandaag beginnen anders wordt ik vrijdag ingeleid.
Wie heeft ervaring met inleiden,is het pijnlijk??

Groetjes Kaartje 41wkn+3

Hallo,
Sorry, her geen leuke ervaring. Bij mij zijn ze eerst begonnen met inleiden met gel. Dit had totaal geen uitwerking bij mij. De dag erna via infuus. De weeën kwamen zo snel op elkaar dat de weeën na 2 uur al niet meer waren op te vangen. Om 15u. kreeg ik een ruggeprik tegen de pijn van de weeën (was toen al 5 uur heftig bezig). Om 19u. kwam de gyn nog maar 4cm. ontsluiting en 38gr. (verhoging dus). Uur later lag ik op de o.k voor een keizersnee (ivm die verhoging). Alle ellende dus voor niets gedaan/doorstaan. Het is dus erg tegen gevallen allemaal.
Maar ook even een goed verhaal:
Bij mijn zus zijn ze begonnen met gel en dat sloeg wel goed aan. Begonnen er om 8uur mee en 'smiddags is mijn nichtje geboren!!!!
Groetjes

Dat wil je nu helemaal niet weten, lieverd.
Ga jij je nou maar niet druk maken, morgen ben je zo goed als zeker bevallen van je kindje, daar moet je vanuit gaan. Bevallen doet pijn en de een of de ander ervaart het weer heel anders. Ik heb nu 2 bevallingen gehad en ze waren totaal anders, de eerste heel makkelijk en de 2de heel zwaar!!! Ik ga ook met een blank hoofd de volgende bevalling tegemoet!!
Succes morgen of misschien vandaag al!
Manus.

het is nu vrijdag dus als je dit lesst is je kindje geboren. hoe ging het??? ik ben bij mijn 1e ook ingeleid vanwege gebroken vliezen, smorgens een gel en volgens de apparatuur had ik wel weeen en ik voelde niks. vond het vreselijk saai daar. om 18 uur ineens heel snel en om 23 uur ons kindje geboren. viel allemaal reuze mee en wij gingen gelijk door voor een 2e kindje. Wel jammer dat ik vanwege die gebroeken vliezen 2 dagen moest blijven voor observatie voor infekties.

Ik ben ook ingeleid vanwege langdurig gebroekn vliezen. Ik vond het niet erg. Om 7.45 aan het infuus, om 11.00 5 cm. ontsluiting en om 13.30 mocht ik al gaan persen. En om 14.38 is mijn zoon mika via de vacuumpomp geboren. Ik vond de weeen redelijk op te vangen, alles gng zo snel. Ik zou graag nog een keer zo bevallen.

mijn ervaring met inleiden is dat het toch wel heel snel is gegaan na twee en een half uur weeen en drie keer persen is ons zoontje geboren wel lekker dus

Terug
Bovenaan