Inleiden pillen - meerdere dagen

<p>Hay allemaal, </p><p>ben opzoek naar ervaringen / even mijn ei kwijt... </p><p>woensdag begonnen met inleiden dmv ballon, 24u er na 2cm ontsluiting maar baarmoedermond nog niet verstreken. Dus aan de pillen. Na een dag pillen heeft ook dat niks gedaan, vandaag (vrijdag) dus weer een nieuwe ronde. </p><p>Iemand ervaringen met een langdurige inleiding? Wat werd er toen gedaan? </p><p>Wij zijn nu dus met de 3e dag bezig. </p>

Hey,
Vervelend om zo lang af te moeten wachten. Ik ben 3x ingeleid, de eerste keer met gel (dat wordt niet meer gebruikt helaas), de tweede keer een ballon en had toen meteen voldoende ontsluiting om de vliezen te breken maar mijn zoontje was in stuit gedraaid nadat de ballon in was gebracht. Omdat ik bang was dat de baby weer zou draaien door de ballon heb ik de derde keer gekozen om eerst te beginnen met tabletten, dat deed echt helemaal niks dus uiteindelijk toch weer een ballon laten plaatsen. Omdat jij al een ballon en tabletten hebt gehad denk ik dat ze nu overgaan tot vaginale tabletten, dat zou bij mij ook de volgende stap geweest zijn. Hopelijk komt er vandaag een beetje schot in en heb je snel je baby in je armen.
Heel veel succes!

Nee helaas kunnen ze we niet veel over zeggen. Nu eerst weer 6x een tablet elke 2uur. Als dat niks doet morgen (dag 4) weer een ballon met pillen. 
Hopelijk komt het niet zo ver want als dat ook niks doet een rustdag. Zou dus kunnen betekenen dat we straks een week aan het inleiden zijn, dan word ik gek! 

[quote quote=10209945]Nee helaas kunnen ze we niet veel over zeggen. Nu eerst weer 6x een tablet elke 2uur. Als dat niks doet morgen (dag 4) weer een ballon met pillen. Hopelijk komt het niet zo ver want als dat ook niks doet een rustdag. Zou dus kunnen betekenen dat we straks een week aan het inleiden zijn, dan word ik gek![/quote]
Ik snap dat ze het verloop niet kunnen voorspellen maar ze kennen wel de verschillende kanten die het op kan gaan. Mij lijkt in ieder geval dat het op een gegeven moment een keizersnede word. Kind moet er tenslotte toch een keer uit. Ik hoop voor je dat de tabletten vandaag gaan helpen en je eindelijk mag bevallen. Sterkte en succes ❤

Terug
Bovenaan