Inleiden staat gepland, nu man ziek, advies?

Hallo,Mijn inleiding staat gepland, morgen plaatsen ballon en maandag verder inleiden.<br />Alleen nu is mijn man vandaag ziek geworden: grieperig. <br />Wat te doen? Heeft iemand ervaring?<br />Annuleren en nieuwe datum laten inplannen of toch door laten gaan?<br />Man en ik willen het het liefst door laten gaan, maar ja heb ook niks aan een zieke<br />man en kans op zieke baby.<br /><br />

Vervelend! Ziek zijn is nooit leuk, maar deze timing is natuurlijk wel heel vervelend... Ik zou persoonlijk het ziekenhuis bellen voor advies en even horen hoe druk het is. Soms zit de 'inleidings agenda' gewoon al vol voor een hele week. Wie weet is een dagje (of 2) later geen probleem. Hangt misschien ook af van de reden van inleiden... Hoe spoed is het?
Bovendien, mag je man er bij zijn als hij grieperig is ivm mogelijk corona? Ik denk dat het betreffende ziekenhuis je het beste antwoord kan geven op de vragen. Je hoeft (en wellicht kan) dit niet alleen te beslissen. 
Succes! 

Ik had wegens medische reden geen keuze en ben bevallen toen ik en ons hele huishouden corona hadden. Was geen pretje. Ik zou uitstellen als het medisch niet noodzakelijk is. Jij kan er zelf ook nog ziek van worden he? En je hebt de hulp van je man straks hard nodig, en die is niet fit. Een jong babietje kan er ook ziek van worden ja. Bevallen met corona is geen probleem wat regels betreft. Man mocht er gewoon bij zijn en we kregen alle zorg die nodig was op een gewone bevalkamer. 

Heel gelukkig lijkt het met een sisser af te lopen.
Na een goede en lange nachtrust voelt hij zich weer beter?‍?
Gelukkig geen koorts en wel een man die me kan ondersteunen.
Daarnaast rommelt het sinds vannacht flink bij me dus wie weet loopt alles straks nog anders.
Het is even afwachten.

Terug
Bovenaan