Inleiden... Wie kan me er wat over vertellen...

Lieve meiden!

Heel mijn verhaal staat eigenlijk een paar onderwerpen hieronder. Bij @MamaBo.. Ik krijg t met mijn iPhone niet gekopieerd...
Niet veel fut om heel het verhaal weer in te typen.. Om een lang verhaal kort te maken... VK gaat dinsdag 37wk,3dg kijken of ik toevallig al wat ontsluiting heb, zo ja, gaan ze strippen en evt vliezen breken in de hoop dat de weeën op gang komen, geen ontsluiting, gaan ze overleggen met gynecoloog om me in te gaan leiden..

Wie oh wie kan me hier meer over vertellen?? Ze hadden het over een gel inbrengen of over een infuus... Ik heb het nog nooit meegemaakt en haal me dus vanalles in mijn hoofd..

Duurt het lang voordat de weeën beginnen,
Moet je lang aan zo'n infuus.. Krijg je dan ondertussen CTG aangesloten??

Sorry, heel veel vragen, maar grote onzekerheid hier!!

Liefs Mar

Hoi,

Ik weet het ook niet helemaal precies maar,
maar weet wel hoe het bij mij ging.
Ik had al wel wat weeen toen ik aan infuus ging werd toen aangesloten aan ctg.
was stuit dus gewoon met banden om mijn buik
als het kindje met hoofdje naar beneden zit doen ze ook weleens een draadje( zal ongetwijfeld een andere naam hebben) op het hoofdje.
Kreeg wel snel regelmatige weeen vond dit wel prettig om dat ik precies wist waarneer en wee kwam
Ik ben toen binnen 4 uur bevallen en vond het allemaal erg meevallen.
Ik was toen wel al 40 weken 6 dagen.
na de bevalling moest het infuus nog leeg voordat het er uit mocht.

Dit is inmiddels bijna 20 jaar geleden en misschien is er intussen het een en ander veranderd.
En iedere bevalling inleiding of spontaan is toch weer anders.

Veel sterkte diana

Hai ..
Hier mama van sept forum..
Bij mijn vorige dochter..(t was wel het 3 e kindje moet ik je er bij vermelden..)
Kreeg ik om 8 uur smorgens een infuus aangebracht ..9 uur begon ik echt weeen te krijgen en half elf was mijn moppie geboren.
Ik was toen 38 weken....
Tis bij iedereen anders..ik kreeg wel een weeen storm..in ene van uit het niets veel weeen...
Maar laat het lekker over je heen komen meid...want ieder verhaal is anders!!
Sterkte (en puf ze. ;-) )

hoi mama bo,
hier een aug mama die om een hoekje komt spieken.
ik ben bij me eerste ingeleid ze hebben bij mij 1x een vaginale pil naar binnen gebracht(sorry) en moest een uur blijven liggen bij mij ging ook wel heel vlot ik moest om 8 uur s ochtend melden 9 uur is het inleiden begonnen (pil dus)en om half 2 smiddag was mijn zoontje al geboren.ze hebben me wel verteld dat het ook rustig en dag of 2 kan duren wat ik natuurlijk ook wel in me achter hoofd hield.

heel veel succes met de laaste loodjes en ik hoop voor je dat het vlotjes en voorspeodig loopt en de rest moet je maar over je hun laten komen

groetjes een aug mama

hallo, ben een maart mamma
en met 38.5 ingeleid.
aan een infuus en ook CTG.
had na 4 minuten al weeën en 4 uur later was mijn dochtertje er na 10 minuten persen. heb een uur geen weeën gevoeld maar wel gezien. daarna kwamen ze om de 2 minuten. dus weinig rust. maar kon ze nog wel weg zuchten.

Hier ook snel reactie op inleiden in de vorm van weeenstorm. Bij mij heeft het al met al wel langer geduurd voor hij uiteindelijk geboren was, maar dat kwam vooral omdat hij niet goed lag. In de eerste 4 uren geen ontsluiting maar heftige weeen, na 5 uren ruggeprik en volledige ontsluiting binnen een uur, van 2 cm naar 10.
Het gaat bij iedereen en iedere bevalling anders. Succes en ik hoop dat je je kleine gauw mag verwelkomen..

Meiden, dank jullie wel voor de reacties!

Ik ben, door jullie reacties, heel erg gerustgesteld!!! Ik heb 2 bevallingen gehad, 1 van 48 uur, werkelijk een drama! En 1 van een uurtje of 9 wat ik dus echt super snel vond!!! Ik weet bevallen is gewoon geen pretje.. Maar de pijn die ik nu heb in mijn kaak ook echt niet... Maar ik hoorde van die horor verhalen over inleiden, dat ik echt blij ben met jullie eerlijke reacties!

Ik ga t van me afzetten en me op de bevalling richten en belangrijker nog, nog even genieten van mijn heerlijke dikke buik en schoppende gevoel in mijn buik!!!

Thanks ladies!!!

Terug
Bovenaan