Inleiden

<p>Hallo Allemaal, </p><p>aankomende week ga ik ingeleid worden omdat onze spruit niet vanzelf eruit wil komen. Nou vroeg ik mij af wat andere hun ervaring hiermee is? Waarschijnlijk gaan ze eerst een ballon plaatsen omdat ik nog geen ontsluiting heb. Hoe gaat dat met de partner wanneer je ingeleid wordt. Mag deze gewoon het hele proces bij je blijven? Ook wanneer je bijv meerdere dagen moet wachten op ontsluiting/weeën? </p>

Ik heb met 37 weken ingeleid vanwege een hoge bloeddruk.
Geen ervaring met een ballonnetje omdat ik al 3 cm ontsluiting had.
Je partner mag er zeker gewoon bijblijven! Tenzij je misschien een nachtje moet blijven slapen? Dat weet ik niet.
Bij mij duurde de hele bevalling 7,5u.
Toen ik de weeeenopwerkers kreeg, kreeg ik gelijk weeen en een flinke weeenstorm.
Ik kijk erg goed terug op mijn bevalling!
Heel veel succes alvast! Hopelijk heb je net zo’n mooie bevalling als mij.

Hee,
Ik ben ook ingeleid met een ballonnetje. Deze werd de avond ervoor ingebracht. En de volgende ochtend werd er rond half 9 gekeken of het zijn werk gedaan had. Op had 3 cm ontsluiting toen. Daarna zijn mijn vliezen gebroken en heb ik weeën opwekkers gekregen. 4 uur later was de kleine er.
Mijn man heeft 's nachts wel thuis geslapen. Maar ik lag ook al heel lang in het ziekenhuis. 's Ochtends was hij er gewoon vroeg. Maar je man mag er de hele tijd bij zijn hoor. 

Bij mij is de inleiding mislukt, ik kreeg maar geen ontsluiting meerdere ballonetjes gehad en tabletten. na 3 dagen uiteindelijk 2 cm toch de vliezen gebroken, aan de weeënopwekkers gegaan een weeënstorm gehad en ik bleef hangen op 3 cm. Uiteindelijk is onze dochter donderdagavond geboren via een keizersnede en maandag had ik het eerste ballonetje gehad.

Bij mij hetzelfde als bij proudmammaj. Ingeleid savonds met ballonnetje.  Vriend mocht blijven slapen (op een keiharde bed bank dat wel). Volgende ochtend weeenopwekkers. Heel heftig ineens maar binnen een paar uur was hij er.
Ik vond de weeen storm wel heftig. Naar mijn idee gaat dat wat geleidelijker wanneer het vanzelf komt. Ruggenprik werd ook verkeerd gezet waardoor ik nog steeds veel pijn had. Inmiddels 37 weken zwanger ben benieuwd of het nu wel vanzelf komt.
Veel succes, komt wel goed. Goed aangeven wat je wil (qua medicatie en hoe snel ze de weeën opwekken)

Bedankt allemaal voor de reacties? ik heb nu wel een beter beeld van wat me eventueel te wachten staat. Spannende tijden hihi. 

Ik deelde mijn (ingeleide) bevallingsverhaal op mijn blog:
https://www.google.nl/amp/s/halloliefkleintje.nl/2018/05/10/blog-19-persoonlijk-mijn-bevalling/amp/
Oh is geen hororverhaal hoor! X

Terug
Bovenaan