inleiden

A

Anoniem

Guest
       Hallo dames,

Heb alweer een hele tijd niks van mezelf laten horen , maar heb nu echt even jullie reactie's nodig.
Ik ben nu 36.1 wkn zwanger en we weten dat we maandag 8 okt ingeleid gaan worden, ben dan dus 38 weken.
Maar ik ben erg benieuwd hoe dat bij jullie is gegaan ( ging het snel of juist heel erg langzaam, ze zeiden dat het dan nog wel 3 dagn kon duren pfffffffff haha )
Dit geldt dus eigenlijk alleen voor de mama's die al een kindje hebben en die ook zijn ingeleid.
Ik hoop dat jullie me een beetje opweg kunnen helpen.
O ja en wanneer hebben jullie toen het bedje opgemaakt en flessen uitgekookt?
pffffff word soms echt gek van mezelf haha.

Nathalie

hoi,

ik ben ingeleid na 42,5 week zwanger zijn.
ik begon om half 10 's morgens met gel. dat deed helemaal niks, en omdat je aan de apparaten voor het hartje luisteren vast zit vond ik het niet echt handig.
om half 15 kreeg ik nog een halve tube, en meteen de boodschap als dit ook niks deed, zou ik de volgende dag pas een infuus krijgen.
gelukkig begon het toen wel
ik denk rond 15 uur begonnen mijn weeen, rustig, en rond 18.00 toch wel heftiger.
ik mocht om 0.00 naar de verloskamer, en om 0.50 was mijn zoon geboren
het enige wat ik niet prettig vond, was dat je op je rug moest liggen na het inbrengen van de gel, dat ademd niet makkelijk!
en dat ik pas volgende dag infuus zou krijgen en alleen voor de reden dat de arts dan waarschijnlijk 's nachts moest komen, daar word ie toch voor betaald!
mijn zoon is gehaald met de vacuumpomp en een grote knip, hij had echt totaal geen zin en was ook een grote jongen!

ik had denk ik met 36 weken het bedje op gemaakt. flessen had ik gewoon in de verpakking omdat ik borstvoeding wilde geven

hoop dat je er wat aan hebt!

groetjes dimka

Vorig jaar 11 oktober ben ik ingeleid met 39 weken en 4 dagen ivm langdurig gebroken vliezen.
's Morgens kreeg ik eerst een inwendig onderzoek en daaruit bleek dat ik al 3 m ontsluiting had. Ik kon dus diret aan het infuus, deze werd elk half uur opgevoerd.
Een weeenstorm volgde, de wee ging niet helemaal weg en direct kwam de volgende.
Erg heftig maar goed te doen hoor.
Omdat ik zoalng moest wachten met persen waren mijn weeen op.
Toen dus persen op eigen kracht.
Uiteindelijk is Isabel om 19.17 diezelfde dag geboren.
Bij mij ging het helaas niet helemaal vlekkenloos en heeft Isabel schade over gehouden (rechter arm) aan de bevalling. Maar dit heeft ws met mijn bekken te maken (te smal) en dus niets met inleiden.
Succes hopelijk valt het mee.

Groetjes mv Isabel

Hallo,

Ben bij 38 weken ingeleid omdat ik last had van kramp over mijn hele lichaam en kon het gewoon niet meer hebben. ik heb een infuus gehad en 5 uur daarna is mijn dochter geboren. Maar  het is wel heftig hoor. Erg leuk zo'n weeenstorm. Maar ik was er wel vanaf van die krampen.

succes
Groetjes Brenda

Ik moest met 38,5 week het ziekenhuis in met zwangerschaps vergifteging en werd die avond gelijk ingeleid met jel.De volgende morgen was er nog niks veranderd en hebben ze een vetertje ingebracht wat ze achter mijn baarmoeder deden(heeft de elfde werking als jel)Omdat ik s,avonds met plassen dit vetertje verloor en er nog steeds nik veranderd was hebben ze weer zo,n vetertje ingebracht.S,nachts verloor ik het vetertje en s,ochtends baken mijn vliezen(rond half negen s,ochtends).En 36,5 uur later ben ik met en weeen opwekkend infuus bevallen (met vacuumpomp)van mijn zoontje mike.  

Hey hallo,

Ik ben bij beide zwangerschappen ingeleid.
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik bij 42 weken ingeleid. S'ochtends om 7.30 uur kreeg ik een infuus en om 16.30 is mijn dochter geboren. Het is helemaal goed gegaan en super meegevallen hooor.

Bij mijn tweede zwangerschap ben ik met 38 weken ingeleid. S'ochtends om 7.30 kreeg ik gel. Om half 12 braken mijn vliezen en rond 12.30 is mijn 2e dochter geboren.
Het ging behoorlijk snel dus het laatste uur was vrij heftig maar doordat het maar een uurtje was was het ook goed te doen.

Ben nu van mijn derde zwanger en ik zie er zeer zeker niet tegenop als ik weer ingeleid zou moeten worden.

Veel succes de 8e. Erg spannend hoor.

Groetjes wendy

Hoi,

Ik heb drie inleidingen gehad en ze zijn allemaal goed bevallen hoor haha.

De weeënstormen vond ik minder, maar toch waren ze achteraf wel goed te doen.

Bij de eerste na langdurig gebroken vliezen met 39,5 wk ingeleid. Om
07.30 infuus aan en uiteindelijk na bijna 2 uur persen om 20.01
geboren. Maar de navelstreng zat twee keer strak om haar nek, dus
daarom wsl zo lang moeten persen.

Bij de tweede met 38,4 ingeleid. Om 08.30 infuus aan en om 14.43
geboren. Superbevalling, ik ging heel snel van 5 cm naar volledige
ontsluiting en met drie persweeën was ze geboren.

Bij de derde met 39,0 weken ingeleid. Om 08.30 infuus aan en om 14.30
uur geboren. Deze bevalling was erg zwaar, lang persen maar dat kwam
omdat de baby verkeerd het geboortekanaal was ingeschoten. Hij kwam er
dus scheef uit.

Toch alle keren weer snel vergeten hoor nadat ik mijn baby in mijn armen hield.

Ik zou zeggen, geniet nog van je tijdje tot 8 oktober en heel veel succes dan!

Groetjes,

Vanessa 23,4 van de vierde

Terug
Bovenaan