inleiden

Goede middag dames...

mijn vraag is eigenlijk of er iemand is met inleiden van een 2e of 3e zwangerschap??
Hoe gaat dit in zijn werk en is het heftiger dan een normale bevalling of viel het juist mee..en ging je aan het infuus of is het met alleen gel gelukt?

graag reacties...

groet Jess
oktoberforum 26 en zwanger van de 3e

hoi,
ik ben de eerste keer 'gewoon' bevallen,
wél in een hospitaal en met een niet-werkende ruggeprik,slechte begeleiding,weekend,
en dus een rot ervaring,
tweede keer was ik wéér op van de zenuwen (de eerste keer 12 dagen over datum,de tweede 'alweer' drie dagen..
we wonen vry afgelegen en dus extra spannend,
ben toen ingeleid met drie cm opening,geen gel dus,enkel infuus met weeënopwekker.
ging best snel,maar mét goed werkende ruggeprik pynloos,
ingeleid om 8 uur en om 15.15u op 16/3/05 werd tim geboren,
met twee keer persen!!en alleen vlak voor ik ging bevalllen werd ik even supermisselyk
maar dat was zo over..
de eerste keer noemde ik 'hels' de tweede 'hemels'..
groetjes,anne

Ik ben met mijn 1e bevalling ingeleid ( infuus ) en van mijn 2e kind ben ik normaal bevallen. Ik heb bij mijn 1e achter elkaar weeën gehad, zonder pauze. Een bevalling die ingeleid wordt wil ik echt niet meer, ik vond het vreselijk.

Hallo,
De  bevalling van m,n eerste kindje,was al 10 uur bezig,echt ondragelijke rugweeën.
Toen de hartslag van haar daalde,en ik nog bijna geen ontsluiting had,werd besloten om me met een infuus verder in te leiden.
De pijn van de weeën, bleef bij mij hetzelfde,maar na het infuus ging het wel wat sneller.
Uiteindelijk is ze na nog eens 6uur geboren.
Linda,moeder van Lisanne(2,5) en 14 weken zwanger van de tweede.

Hoi,

Ik heb de 1ste keer een keizersnee gehad.  Van de 2de  ben ik op 12-07-2005  ingeleid. Ik had langdurig gebroken vliezen, maar helaas geen weeen. Om 9 uur werd gel ingebracht en om 14 uur had ik daarop volledige ontsluiting. Mijn dochter Venice werd om 14.32 uur geboren. Gelukkig geen infuus.

Groeten Veronique  

ik ben bij allebei mijn zwangerschappen ingeleid en word a.s woensdag voor de derde keer ingeleid bij mijn vorige bevallingen sloeg het gel gelijk aan je hebt inderdaad een hele heftige weeenstorm er lijkt echt geen einde aan te komen heb toen alleen lachgas gehad dus ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat zie er wel tegen op om weer in zo`n storm te komen kon niet meer lopen en zitten alleen maar liggen de eerste bevalling duurde 6 uur de tweede 4 uur dus ik hoop deze 2 uur hahahaha.groetjes patries

Terug
Bovenaan