inleiden !!!

hallo moedrss.

ik ben gisteren door gyn gestript.............helaas nog geen succes.

als ik nu niet spontaan beval dan moet ik maandga om 8 uur me melden en   word ik opgenomen .

ze willen dan een soort ballonnetje inbrengen en die opblazen en dan de vliezen prikken.........iemand die hier ervaring mee heeft?
k heb er zelf nl nog nooit vangehoord.

in elk geval weet ik wel dat ik na dindsdag moeder ben !!!!

liefs

Nee, van die methode heb ik ook nooit gehoord!
Spannend hoor.

Hoe vond je het strippen? ik word morgen gestript.
Was het pijnlijk, kwam er (veel) bloed bij kijken?

Nee, van die methode heb ik ook nooit gehoord!
Spannend hoor.

Hoe vond je het strippen? ik word morgen gestript.
Was het pijnlijk, kwam er (veel) bloed bij kijken?

hoi,

ik heb er zelf geen ervaring mee in die zin dat ik eerst ook zo'n ballonetje zou krijgen tijdens mijn eerste zwangerschap maar uiteindelijk toch de bevalling spontaan begon.

maar even van internet gejat hahaha:

Ballonkatheter en infuus met Oxytocine
Na het inbrengen van een speculum (of eendebek) plaatst de arts een katheter (een dun slangetje) in de baarmoedermond. Deze katheter wordt gevuld met water. Zo ontstaat een ballon die de baarmoedermond oprekt. Als de katheter op zijn plaats zit krijgt u een infuus met oxytocine. Oxytocine is een weeënstimulerend hormoon dat het lichaam ook zelf produceert bij een normale bevalling. U krijgt de oxytocine met een infuuspomp toegediend. We starten met een lage dosering die vervolgens op basis van een afspraak met de arts wordt opgehoogd. Soms lukt het rijpen van de baarmoedermond niet binnen een dag. De arts zal dan het verder te volgen beleid met u bespreken.

Succes!!!

groetjes Elise (38 wkn)

Hoi,

Komt mij niet bekend voor. Dinsdag moet ik terug komen bij gyn en krijg dan ook de datum te horen wanneer ik ingeleid word. Dit is mijn vijfde en ik ben bij allemaal ingeleid. Ik had al ontsluiting bij allemaal waardoor ik meteen een infuus kreeg met weeenopwekkers. Dit gebeurt nu weer zo.  Ik vind het nu ook wel heel erg spannend worden.

Succes maandag!

Gr wendy 38wk3dgn

Jammer mama81 dat het strippen nog niet het gewenst effect heeft. Hopelijk komt het als nog op gang. Maar inderdaad een fijn idee dat je volgende week in ieder geval je baby in je armen mag houden! Succes nog even de komende dagen!!

Terug
Bovenaan