Inleiden

Hi,

Ik heb maar een simpele vraag: wat zijn jullie ervaingen met inleiden? Hoe begon het (gel, strippen, vliezen breken etc.) en hoe lang duurde het?
Ik word nl maandag ingeleid.

Gr. Tamara.

Hoi Tamara, het effect van de gel is bij iedereen verschillend. Ik reageerde hier heel heftig op.
Ik werd erg ziek, heel veel overgeven en kreeg meteen heel heftige weeen (weeenstorm) Ook mijn ontsluiting vorderde niet..Eigenlijk zouden ze de gel die dag nog een keer inbrengen maar dit kon mijn lichaam niet aan.

Hi,

Nou, ik ben ingeleid! Ik had 2 cm ontsluiting en kreeg gelijk een infuus. Dat was om 9 uur. Om 10 uur 3 cm ontsluiting en om de 2-3 minuten weeen. Om 13 uur nog maar 4 cm, maar om 14 uur volledige ontsluiting. Wat een heftigheid!
Toch kijk ik er niet met een naar gevoel op terug. Gelukkig is ons gezin compleet, want ik weet niet of ik nog een keer zou willen bevallen.

Gr. Tamara.

ik be bij mijn eerste gestript.....het kwam daarna al heel snel op gang. heb wel halverwege de bevalling bijstimulatie gehad via infuus, maar dat wil ik nooooooooooooit meer! Als het goed met de baby gaat kies ik er liever voor om er wat langer over te doen, maar dat je het dan wel op kunt vangen, dan binnen een uur de andere 5 cm.
Bij mijn tweede was ik daar ook heel stellig in, maar die was er gelukkig al na 3 uurtjes.

Hoi,

Ik ben ingeleid, en kreeg weeen opwekkend gel ingebracht, het duurde 2 dagen voordat ik 2cm ontsluiting had, en toen werden mn vliezen gebroken, toen is het heel erg snel bij mij gegaan, van 2,na 10cm ontsluiting in een uur. Maar mn kleine wou er helemaal niet uit, ze stonden klaar in de OK voor een keizersnee, maar gelukkig op t laatste moment (dat de zuster met haar volle gewicht op mn buik duwde) kwam ze er uit. Achteraf lach ze in een kruinligging waardoor ze er niet goed uit kon. Vreemd genoeg hadden ze dat op de echo gemist. Ik doe het volgende x toch liever op de natuurlijke manier.

Groetjes Yoann

Terug
Bovenaan