inleiden

Nou meiden ik zal ook iets eerder gaan bevallen dan ik normaal uitgerekend ben...

ik moet maandag 20 dec. naar de gyn en dan prikken we een datum voor inleiden.

Ze doen dit vanwege me bekken instabiliteit en omdat ik tijdens de bevalling aan het infuus moet vanwege de streptococcen die ze gevonden hebben.

Heeft er hier iemand ervaring met inleiden ???
Ik zelf dus niet dus ben erg benieuwd hoe de ervaringen dan zijn...

Groetjes Wendy

@ Wendy,

Hier het zelfde ik krijg aanstaande donderdag meer te horen ik ben 23 december 37 weken en wordt dan zoals het nu lijkt ingeleid. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, Maar toen ik in het ziekenhuis lag heb ik er iets van mee gekregen mijn toemalige buurvrouwtje werd ook ingeleid daar werd een veter ingebracht en binnen 1,5 uur was de kleine er ook al...heb al gezegd daar teken ik ook voor. Maar het is geen garantie en elk ziekenhuis doet het weer anders.
Maar suc6 in ieder geval!!

Betty ik denk niet dat ik een december mama word...het zal halverwege Januari worden dan als ze inleiden.

Vonneke jij dus wel een december mama...spannend !!!
Succes !

Nou dames .... de kleintjes kunnen blijkbaar niet wachten tot 2011 Hahhahahaaa !!!

Ik moet donderdag weer heen en dan hoor ik het wel van hoe en wat want ze hebben mij de laatste keer volledige rust voorgeschreven en dan maar horen of de kleine meid ook is gegroeit !!!

Wat het inleiden betreft daar heb ik wel ervaring mee maar volgens mij ervaart iedereen dat anders en het is iets waar jezelf achter moet komen !!!

Iedereen suc6 met de laatste loodjes !!!

hoi,
Sorry,ik kan hier niet over mee praten. Heb er geen ervaring mee.
Maar als je zoveel last hebt van je bekken, zul je wel blij zijn als je daar ook vanaf bent straks.
ik wens jullie veel succes ermee.
groetjes m

Annie...hoe gaat het in zijn werking?
doet het pijn of iets als ze gaan beginnen met je?

Ik weet dat iedereen het anders ervaart maar dan weet ik een beetje hoe of wat.

ik ga het ook allemaal met de gyn bespreken maar maandag duurd nog zolang haha

Ik heb wel ervaring met inleiden. Alleen wat hierboven al gezegd wordt, ik denk dat iedereen het idd anders ervaart. Bij mij was het bv niet op afspraak, maar omdat ik nog zeer onregelmatige weeen had en wel gebroken vliezen en bovendien had hij in het vruchtwater gepoept. Ik heb het niet als onprettig ervaren hoor. Je wordt aan een infuus gelegd en ik weet niet of dat standaard is maar kreeg ook een band om mn buik. Op een scherm naast me kon ik precies bijhouden wanneer er een wee aankwam. Langzaam aan werd het infuus verder opengedraaid, tot de weeen vaak en heftig genoeg waren. Ik ben om een uur of elf aan het infuus gelegd en om 1 uur was hij geboren.

Terug
Bovenaan