inleiden

Hallo!

Aangezien de bevalling niet vanzelf op gang komt word ik volgende week ingeleid als de kleine zich nog niet aan dient.
Vind het erg spannend! Liever heb ik dat de bevalling spontaan begint..
Wie heeft er ervaring met inleiden? Wat kan ik verwachten?

Xxx

Bij de eerste ben ik ook ingeleid. Afhankelijk van hoe week je baarmoedermond is wordt er gestart met gel of tabletjes. Bij gel kan het best nog wel lang duren voordat het start. Ik heb tabletjes gehad en die sloegen goed aan. Daarna een ruggenprik en wee opwekkers. 's Morgens om 9 uur eerste tablet gehad en om 00.12 geboren. Neem idd genoeg leesvoer ofzo mee, zeker voor diegene die er ook bij is, want het kan best lang wachten worden! Idd succes!!!!

hallo,
ik ben maart mamma en ook ingeleid.
ik kreeg een infuus en ging aan de pomp!
na 5 minuten al duidelijke weeen die zichzelf opvolgde om de 1 a 2 minuten (veel te snel dus) maar om 4 min over 10 de eerste weeen. en om 12 uur zat ik al op de 8 cm. om half 2 belde ik net op tijd want hoofdje was al in zicht.
dus snel alles klaar zetten.
toen na kwartiertje persen was ons prinsesje geboren om 14.04 op 3 maart

Halo,

Mijn dochter is van januari 2010.
Ik ben ook ingeleid..... s'ochtends om 08.15 uur aan de pomp... ik kreeg wel weeen maar voelde ze niet( waren wel goed te zien op de ctg). om 20.50 ging ik de weeen pas voelen en om 22.21uur is onze dochter geboren.
De dag duurde erg lang maar ik zou het zo weer over doen. Van te voren had ik allemaal horror verhalen gehoor over inleiden maar zo heb ik het echt niet ervaren.
Heel veel succes!!

Terug
Bovenaan