INLEIDEN !!

Hallo meiden,

Ben vandaag op controle geweest in het zh. Kreeg een inwendig onderzoek ik schijn pot dicht te zitten I.v.m zw suiker, veel vocht en grote uk gaan ze mij maandag 11-7-11 inleiden. Er wordt eerst gel ingebracht mocht dat niks helpen moet ik blijven gaan ze de volgende dag gewoon door.
Zie er wel een beetje tegen op kan dus ook 3 dagen duren.
Maar ik weet dat ik binnen nu en een week de kleine in mijn armen heb dat is wel fijn.

Suc6 iedereen

dat is ene kant wel een fijn idee dat je weet dat je de baby hebt binnen een week.
maar dat 3 dagen gaat duren is misschien een minder leuk gevoel.
ieder geval veel succes met de inleiding.
groetjes

snap best dat je er een beetje tegenop ziet maar jij hebt wel een datum gekregen en dat geeft ook wel een beetje lucht hoop ik.
Heel veel sterkte gewenst met je laatste loodjes en ik hoop dat de gel lekker aanslaat en je bevalling voor zover mogelijk soepel verloopt.
sterkte
liefs

Had gister na het onderzoek niets te klagen maar later op de dag had ik er behoorlijk last van. M'n muts voelt helemaal beurs (sorry) :))
Het lijkt wel heftige menstruatie pijn. Denk dat het inwendig onderzoek toch het een en ander in beweging heeft gezet.
Wat me opvalt is wel dat de automatische piloot gelijk aan de gang gaat. Zo van doen jullie dit als ik er niet ben en vergeet dat niet wel goed eten he. Nou het antwoord weten jullie waarschijnlijk al: JAAAHHH MA we weten het nu wel.
Ben geloof ik een zeur :)))
liefs

Terug
Bovenaan