inleiden

ben gisteren weer op controle geweest nu hadden ze het over inleiden ik ben namelijk de vorige keer alleen met mijn vriend bevallen en omdat ik eigenlijk in het ziekenhuis moet bevallen omdat ik bij mijn eerste bevalling veel te veel bloed heb verloren nu willen ze gaan kijken als ik ontsluiting heb rondt de 40 weken of ze mij in kunnen leiden ik weet eigenlijk nog niet of ik dat wel wil ik wil eigenlijk zo veel mogelijk de natuur zijn gang laten gaan wat vinden jullie

Als ik het goed begrijp heb je de vorige keer de natuur zijn gang laten gaan en verloor je heel veel bloed? En zijn ze nu bang dat dat weer gebeurt? Tja. De natuur kan grillig zijn en als je teveel bloed verliest kan t einde oefening zijn dus ik zou persoonlijk voor de veiligste weg kiezen zodat je t kan navertellen. Dat is ook fijn voor je eerste kindje. Die gynecologen doen de hele dag niets anders dus ik zou hun advies opvolgen. Maar jij bepaalt dus je kunt t alleen zelf beslissen.

het bloedverlies moet ik in het ziekenhuis bevallen van mijn 2de kindje ben ik alleen bevallen omdat het zo snel ging daarom willen ze inleiden bij de 2de bevalling heb ik niet veel bloed verloren

ze zullen niet voor niets inleiden voorstellen denk ik. Het kan altijd voorkomen dat je eerder dan 40 weken weeen krijgt, dan moet je ook naar t ziekenhuis toe. met inleiden hebben de artsen tenminste de controle en kunnen ze direct ingrijpen als je bloed nodig hebt.

Doe waar je jezelf pretig bij voelt. Bij de eerste heb je veel bloed verloren maar bij de tweede niet dus ik zou doen wat voor jou goed voelt. Succes met een beslissing nemen.

Terug
Bovenaan