Inleiden

We weten al een paar weken dat we een "groot" kindje verwachten. Zeker 8 pond en ook ze is ook lekker lang! Nu vond de verloskundige die ik vorige week had het er allemaal keurig uitzien, maar beloofde me wel dat ik niet al te lang over tijd zou hoeven te lopen. De verloskundige die ik vanmorgen had, was doortastend en die zei dat ze bij de controle van volgende week wil bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken om me in te leiden zo rond week 39/40. Ik ben best opgelucht, want al geniet ik nog volop van het bewegen in mijn buik, ik begon toch wel op te zien tegen de bevalling van een zwaar kindje. Wie weet meld de kleine zich nog eerder, maar aangezien ik altijd over tijd loopt en alleen maar bevallingen heb gehad die ingeleid zijn, moest ik er maar niet al te veel op rekenen. Wat zullen de kids van mijn man (die hun hoofdverblijfplaats bij ons hebben) blij zijn, want waarschijnlijk kunnen ze nu op de valreep hun zusje nog zien. Ze gaan nl daarna voor 3 weken naar hun moeder en dan ook nog naar spanje op vakantie!

8 pond is te doen hoor :) Heb er hier twee van 8 en 1 van 9 pond gekregen. Al moet ik eerlijk toegeven dat de grote ook mij nu zorgen baarde.
Ik heb met 34 weken nog een groeiecho gehad, deze liet toen een kindje van zo'n 7 pond zien. Ook ik loop bij allemaal overtijd en hoop dat dit kindje ook niet groter als 9 zal zijn.
Weet niet hoe ik dat er uit moet werken zeg maar :)
Ik laat het allemaal maar over me heenkomen
Veel succes in ieder geval met de volgende controle, hoop dat ze dan gelijk wat voor je kunnen doen
groetjes

Terug
Bovenaan