Inleiden????

Tamaraluijten

New member
Weet iemand wat het vroegste aantal weken is om in te leiden??? Ga morgen aan de artsen vragen. De pijn is ondanks medicatie haast niet uit te houden. Dus vroeg me af wanneer de kleine veilig geboren kan worden. Dan kunnen ze mij opereren.
 
Hoe ver ben je nu? Je mag in principe vanaf 37 "normaal" bevallen zeg maar! Je hebt dan een voldragen kindje!
 
Mijn Vk wil in principe niet eerder dan 40weken...
Maar omdat ik zoveel pijn heb en bijna niet slaap(soms helemaal niet) is er de optie rond 37/38 week in te leiden...
Sowieso niet eerder zei ze. Ben zelf woensdag 36 week en heb donderdag weer controle dus ga het zeker weer aankaarten...

Met zoveel pijn lopen is ook niet goed...
Zou het sowieso gaan vragen.
Ik heb vorige controle aangegeven dat ik zoveel mogelijk zelf wil doen en met zoveel pijn en weinig slaap is dat stuk moeilijker om tot 40 of zelfs 42 weken door te lopen. Door de vermoeidheid kan het zijn dat je de bevalling zelf niet vol kunt houden. Hier hadden ze bij mij veel begrip voor...

Laat je weten hoe ze reageerden?
 
Hai Tamara,

Mij gaan ze met 37 weken inleiden (als ze niet eerder uit zichzelf komen) maar mijn situatie is anders. Ik ben zwanger van een 1-eiige tweeling (zitten in 1 vruchtzak) Volgens mij ligt de laagste grens ook bij 37 weken maar ze vinden het natuurlijk het mooiste als ze zo lang mogelijk bij mama in de buik kunnen blijven.

Rot dat je zo'n pijn hebt zeg....hoop dat de medicatie toch wat beter gaat werken. Sterkte!

Liefs Lynn.
 
ze kunnen je al inleiden met 34 weken omdat de longen dan volgroeid zijn. de overlevingskans is dan ook 90% wat bij een bevalling tussen de 37 en 42 weken 95% is.
 
Oke fijn te horen. Maar helaas willen ze niet voor de 37 weken inleiden.
Lig aan de medicatie maar zelfs morfine en pethadine spuiten helpen niet echt. Ben nu 34+3 weken.

Maar nu wilt de uroloog persee een slang door mn plasbuis doen zonder verdoving. Maar ik wil er niks van weten. Met die slang word pijn wat minder. Maar kans op infectie heb ik dan wel en als ik die krijg moet i aan de antibiotica dus dan heb ik als nog medicijnen. En er is een kans dat het weeen opwekt.
Nou ik vond het tien keer niks.
Voor morgen middag staat de afspraak maar heb al gezegd dat ik niet ga. Maar arts komt morgen eerst met me praten gelukkig.

Ohja en een domper maakte de gynaecoloog zeg.
Die komt tijdens de ctg die niet lukte omdat ik alleen op mn zij kon liggen. Maar goed komt ie dus en zegt ie ja er zit een bacterie in je urine en die is gevaarlijk voor de baby dus die gaan we meteen aanpakken met antibiotica. Zo ik helemaal in de stress.
Komt ie even later terug.... Zegt ie vergeet maar wat ik zei dat is een urine test uitslag van 2010.
Is dst even dom of niet? En was toevallig ook bij hem. En kan me dat nog herrineren en ben toen gebeld met de uitslag dat er niks aan de hand was. En nu twee jaar later hoor ik dat er toch een bacterie zat dus dat ik me toen der tijd niet aangesteld had en wel degelijk buikpijn had door een infectie waar ik heeeel lang mee gelopen heb.

Sjonge jonge wat moet ik hier nu toch mee.

Iemand ervaring met zo'n slang?? Ik wil het echt niet. Ben zo bang.
 
Jeetje, balen dat ze niet eerder willen inleiden. Op zich wel begrijpelijk, maar voor jou is het wel wat minder :-( Heb geen ervaring met zo'n slang, maar kan me goed voorstellen dat je dat niets vindt. Het lijkt mij ook geen pretje...

Nogmaals veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan