inleiden

morgen afspraak bij de gyn over hoe inleiden gaat en vermoed ook datum prikken wanneer ik opgenomen ga worden....we weten dat ze gaan inleiden met 38 weken dus dat zal in de week van 4 feb zijn.
Word wel erg spannend allemaal nu en ben soms wel beetje bang voor ee bevalling...wat staat me te wachten...probeer het maar zoveel mogelijk van mij af te zetten en zie het wel!!

Stond vanochtend in de babykamer en opeens drong het door dat over 3 weken onze kleine meid in het bedje ligt :)

Liefs petra

Het komt wel goed :).
Ik weet nog heel goed, dat toen Julia net geboren was, ik soms naar haar stond te kijken en het niet kon bevatten dat ze echt van ons was, en niet een logeetje die we weer terug moesten brengen naar haar eigen ouders! Zo'n wonder is dat!!
Ik wens je nu alvast veel knuffelplezier met je lieve kleine meisje!!!

Xxx

Ja jeetje das ook een raar idee. Ik heb dat ook wel hoor. Gisteren de gordijnen opgehangen en nu is de kamer helemaal klaar. Het enige wat nu nog rest is bevallen en dan kan alles in gebruik genomen worden.

Lekker knuffelen en "genieten" van de nachtvoedingen.
Verwend worden door iedereen.

Het zal allemaal vast wel goed gaan.

Succes vandaag bij de gyn.

Dinsdag mag ik weer naar de gyn. ben benieuwd hoe het weer gaat daarbinnen. Krijg ook een echo dus ben wel weer benieuwd.

Liefs,
Bianca

Terug
Bovenaan