Inleiding 37+2

<p>Hai dames </p><p>ik wordt ingeleid 37+2 vanwege niet onder controle suikers waardoor de baby ook aan de zware kant is mn oudste ben ik ingeleid met 38+1 is er iets waar ik nog rekening mee moet houden omdat de baby voor 38 weken komt ? Iemand ongeveer zelfde meegemaakt ? Met zware baby mijn oudste was niet zwaar dus kan er niet echt een voorstelling van maken </p><p> </p><p>bedankt veel liefs </p>

Sorry ik kan je niet helpen maar wat ik me wel afvroeg is of je medicatie of insuline voor de suiker hebt? 
Trouwens met 37+2 lijkt me niet zo erg hoor.. vanaf 37 weken zou je bij een normale zwangerschap ook gewoon thuis mogen bevallen dus de baby is volledig af en in jouw geval ook groot genoeg dus ?

Vanaf 37 weken mag een kindje thuis geboren worden in Nederland. Met andere woorden, het zou vanaf dan zelfstandig zonder problemen moeten ademen en dergelijke En dus gelijk mee naar huis kunnen gaan. Dus 37+2 kan prima 

@neusje 
ik spuit insuline 2 x per dag maar maakt niet uit hoeveel ik spuit mn waardes blijven zelfde ik heb deze x met 33 weken pas gekregen ik ben nu 36+3 weken bij mn oudste ook gespoten maar mn suikers waren daar op orde .. vandaar niet eerder dan 38 weken en dat woude ze ook echt niet eerder doen .. dus vroeg me af of mensen daarmee ervaringen had omdat nu eerder komt 

liefs

Ik ben ook ingeleid met 37+2 en mijn kindje is geboren met 37+3.
ik werd ingeleid omdat ik zwangerschapsvergiftiging had, maar er waren al plannen om met 38 weken in te leiden omdat mijn kindje erg groot was. 
Mijn baby heeft geen ‘last’ gehad van het eerder geboren worden, kon zich goed warm houden, het was destijds ook bloedheet Haha, geen complicaties voor baby etc. 
Ik kwam minder goed uit de strijd maar dat was voornamelijk omdat ik al behoorlijk ziek aan de bevalling moest beginnen. Ik kan in detail vertellen hoe mijn groter dan gemiddelde baby ter wereld is gekomen maar ik denk niet dat ik je daar een plezier mee doe. En het zegt niets over hoe jouw bevalling zal gaan ;) 

Ooh oke dan is de suiker inderdaad niet zo goed onder controle en snap ik de keuze wel. 
Ik zit zelf nu op 34+5 en heb al suiker vanaf 28 weken ongeveer. Wel alleen met een dieet en hoef officieel maar 1x per week een dagcurve doen. Kan me alleen heel slecht aan mijn dieet houden op dagen dag ik geen dagcurve heb. Zoveel honger en zin in dingen ? 
Maargoed ik heb inmiddels ook 2 groei echo's in het ziekenhuis gehad en beide keren was het buikje van de baby echt te dik. Boven de bovengrens zeg maar. Bij 32 weken zou ze al rond 2500 gram hebben gezeten. 
Nu hoefde ik in het ziekenhuis niet meer komen omdat de gynaecoloog het allemaal nog wel mee vond vallen maar ik moest dus wel beter op mijn eten letten. 
Ik hoop dat de verloskundige de groei ook goed in de gaten kan houden en dat er evt ook eerder ingeleid gaat worden bij teveel groei. 
Succes in elk geval ermee ?

Hoi, ik ben bij mijn kids ook met 37 weken ingeleid, ivm diabetes type 1. Ze waren rond de 9 pond, dus maar goed dat ze niet nog een week later kwamen. Dan waren ze nog veel groter geweest. 
Ik heb goede, probleemloze bevallingen gehad. Voordeel vsn n groot kind is  dat ze zich bijna gelijk zelf op temperatuur kunnen houden. 
Wanneer word je ingeleid, weet je dat al? Heel veel 'succes' als t zover is! 

Terug
Bovenaan