Inleiding met 38 weken

Hoi
Ik heb vanmorgen controle gehad.
Ze gaan me volgende week maandag inleiden maar wat kan ik van zo iets verwachten?
En hoe kan ik het beste de laatste week door brengen ik zit al vanaf Mn 22 ste week thuis.
En verveel me ondertussen ook wel en de 4 muren van Mn huis heb ik onder tussen ook wel gezien ? iemand tips en idee wat ik kan gaan doen? Liefst in huis kan niet tot bijna niet meer lopen ☹️☹️

Hoi! Ik ben ook ingeleid met een ballon en daarna aan een Infus met weeen opwekkers gelegd..
dit vond ik allemaal best mee vallen ik heb wel een ruggenprik gehad en dat was natuurlijk erg fijn aangezien ik een weeeen storm kreeg..
en wat betreft je laatste week lekker slapen want dat is straks over! Netflix kijken heerlijk! Netflix tips
mordern familie 
queen of the south
the sinner 
suc6 met de laatste loodjes

Hi!
Mag ik vragen waarom je wordt ingeleid met 38 weken? 
Ik heb namelijk ernistige bekkeninstabiliteit en ben nu 36 weken zwanger. Cd week bij de verloskundige gaf ze aan dat er eigenlijk nooit eerder wordt ingeleid dan 39,5/40 weken als het kindje niet in gevaar is... ben daarom wel erg benieuwd.... 

Ik ben bij mijn 2e zwangerschap ingeleid bij 40,6. Had toen wel al wat ontsluiting dus begonnen ze met vliezen breken en daarna infuus. Ik heb het inleiden niet als heel vervelend ervaren. Je moet in het ziekenhuis wel geduld hebben en niet het idee hebben dat je gelijk bevalt! Dan valt het alleen maar tegen! 
Hoop dat van je te horen!
Gr manon

Het is al gezegd Netflix.. lekker warm bij de kachel.

vandaag precies 11 weken geleden ben ik ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen. Kwam in het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting. Vanaf 06:30 u aan het infuus (oxyticine). Om 17:50 u is mijn zoon geboren. Ik vond het allemaal wel meevallen. Ieder half uur werd de dosering opgehoogd. Op 1 x na, toen waren de weeën te heftig. Had de ene wee net weg gepufd toen de andere alweer volgde. Verder heb ik gelukkig geen heftige weeënstormen gehad. 

Succes volgende week en maak je er niet te druk om.. Klinkt raar, maar geniet ook van dit bijzondere moment! (Ik ben ingeleid met 37 weken)

Terug
Bovenaan