Inleiding van nakomertje

Hoi dames! Wat fijn dat enkelen al bevallen zijn. Bemoedigende verhalen! Ik ben nu 41.1 weken dus aardig ongeduldig.....maar mijn andere twee kwamen ook pas 41.3 en 42 weken. Toch maar overmorgen een inleiding afgesproken. Net als bij de eerste... Dat wordt komende donderdag. Echt iets om naar uit te kijken. En dan veranderd mijn wereldje! Mijn andere jochies zijn ruim 5 en 7. Hele kerels. Dus erg leuk om weer opnieuw te beginnen!! Zijn er meer moeders overtijd en zwanger van een nakomertje?

Ik ben niet zwanger van een nakomertje maar wel overtijd haha..Ik ben er ook poeppie flauw van hoor.Zit dus ook echt me af te vragen wat ik wil.Ik wil geen inleiding eigenlijk maar ik moet heel eerlijk zeggen nog een tijdje doorlopen is ook geen optie voor mijn lichaam ik kan niet meer!Ik was vandaag naar de vk maar alles zit nog potdicht,nu wel af en toe steken enz maar meer dan dat niet.Donderdag proberen ze weer opnieuw me te strippen lukt het dan niet dan ga ik voor a.s maandag een inleiding afspreken dat wil ik want ik ben op.
Sterkte voor jou!
xxx

ik heb een dochter van 8 jaar.ze maakt alles bewust mee.echt leuk om te zien.
overtijd was ik niet .mijn dochter was er juist eerder.
héél veel sterkte nog en hopelijk zet het snel door ....

Hoi, ik lees ff mee...ben nu net zwanger van de derde en als het goed is en de baby word geboren zijn mijn andere twee kids 5 en 6.5 dus ook al een stukkie ouder!

Ik heb er ook 1 van 7 jaar, maar niet overtijd hoor. Ben inmiddels al bevallen.
Maar ik vind onze meid geen nakomertje, door omstandigheden (scheiding en ziekte e.d.) niet eerder een 2e kindje in onze armen kunnen sluiten.
Ik vind het heerlijk dat ik al een ouder kind heb, die al lekker alles zelf kan en kan helpen. Door veel complimenten te geven vindt de oudste het erg leuk. Even helpen, even de kleine in de gaten houden als ik wat moet pakken....
Maar ik moest wel weer even wennen dat er weer luiers in huis zijn en de flesjes weer gemaakt moeten worden. Ik ben wel van mening dat je als ouder meer rust hebt met een ouder kind....

Terug
Bovenaan