Inleiding wat neem je mee?

<p style="text-align: left;">Morgen word ik met 39 weken en 1 dag ingeleid heb al 3 cm ontsluiting maar wat moet ik nu precies mee nemen?</p><p>Moet je 1 nacht blijven of hoe gaat het in zijn werk dat hebben ze eigenlijk niet echt verteld.</p>

Heb je enig idee hoe je wordt ingeleid? Ik heb in 2017 met een katheter gehad, maar die plaatsen ze om 4cm ontsluiting te creeeren. Gezien jij al 3 hebt denk ik dat je een andere oplossing hebt. Ik zal de spullen daarom direct maar meenemen. Laat ze desnoods in de kofferbak liggen, je wederhelft kan deze snel genoeg uit de auto halen. 

Ik zou iets ruimer inpakken. Het kan zijn dat de inleiding langer duurt, waardoor je meerdere nachten moet blijven. Succes! 

Bij mij was op dag één de ballon geplaatst en op dag twee vliezen gebroken en weeën gestart. Mogelijk is de ballon niet meer nodig omdat je al ontsluiting hebt. Uiteindelijk ben ik van vrijdag middag tm maandagavond in het ziekenhuis geweest, maar dat was mede voor ons zoontje. Ikzelf was zondagmiddag ontslagen.
Je kan er niks van zeggen hoe lang je moet blijven, dus zou sowieso rekenen op 2 nachten. Er kunnen altijd spullen bij gehaald worden indien nodig natuurlijk.  
In elk geval succes en hopelijk heb je een vlotte bevalling.

Kleren voor jezelf (genoeg voor 2-3 dagen en extra ondergoed), ook voor de baby, nachtkleding, opgeladen fototoestel en lader, wat lekkers, iets te lezen, verzorgingsproducten (deo, tandenborstel etc)... Eerste dingen waar ik zelf aan denk. En natuurlijk maxi cosi in de auto.
Misschien lijstjes op Internet te vinden?
Succes!

Ik zou indd voldoende inpakken.
ik ben ingeleid met 42 weken en bevallen met 42,2 doormiddel van een spoedkeizersnede.
hierdoor nog best lang in het ziekenhuis moeten blijven.
gezien je al ontsluiting hebt valt het misschien voor jou mee maar je kan beter rekening houden met wat weer dagen.
succes!

Terug
Bovenaan