Inleiding

Hoi dames,

Ik ben inmiddels 37 weken en 5 dagen. Gister was ik bij de klinisch verloskundige en zij constateerde dat ik 1 cm. ontsluiting heb. Ik heb echter 2 cm. nodig voor een inleiding (word ingeleid wegens erg zware zwangerschap vanwege bekkeninstabilitiet). Ze heeft de boel daar even gemasseerd en dinsdag moet ik naar de gynaecoloog. Die gaat kijken of ik dan wel 2 cm. heb. Dan word er meteen een tijdstip geprikt om me in te leiden. In het meest gunstige geval ben ik volgende week rond deze tijd dus bevallen!!! Ik hoop het maar!

Liefs Trudi

Hi Trudi,

ik zit hier heeeeeeeeel hard te duimen voor je voor minimaal 2 cm ontsluiting!!!
Geen idee hoe je dit zelf kan bespoedigen....

Hou ons maar op de hoogte!
Joyce

Hey Trudi,

Fijn nieuws nou het gaat er om hangen met ons wie wordt het eerst. Alle bij waren we 6 december uitgerekend en alle bij volgende week ingeleid. Ik maandag gesprek en jij dinsdag. Maar jij hebt al voordeel van 1 cm ontsluiting ik niet en ook geen ingedaalde beeb tot nu toe. Maar misschien maandag wel. Nou we zullen wel zien we houden elkaar op de hoogte en ik ben blij dat ze ook jou gaan helpen.

gr van Mariska

Hoi meiden wat spannend voor jullie alle twee dat jullie ingeleid gaan worden en dat de bevalling dus snel gaat naderen, maar ik wil jullie een tip geven en mischien helpt het bij jullie ook neem de wonderolie je hoeft er niet op te bevallen en mischien krijgen jullie wel helemaal niets ervan maar ik heb hier verschillende mensen om mij heen gehoord die er wel ontsluiting van kregen, neem het smiddags 1x rond 17.00 en dan voordat je je bed ingaat, je heb dan niet de lekkerste nacht want je kunt dus allerlei flinke voorweeen krijgen en zelfs diaree maar mischien hebben jullie dan wel meer ontsluiting en snel van de bevalling af.
Ik wens jullie veel sterkte en succes ik ben blij dat ik mijn kindje naar de inleiding heb en dat ik na al mijn laatste problemen nu echt weer mezelf aan het worden ben nog ff en dan zijn jullie dr ook.

Ik hou jullie in de gaten succes!!!! Groetjesss Mina
Ps mischien wat slordig geschreven allemaal maar ben nog wat moe!!!!

het is ricinusolie maar word ook verkocht als wonderolie kun je bij kruidenwinkeltjes kopen.
Tik m maar is in bij google dan kun je lezen dat er mensen op bevallen en ook dat je er niet op bevalt.

Ik heb er weeen van gehad 2x het zette niet door, maar had bij de vlsk wel 3cm ontsluiting, het is niet het fijnste middel maar wie weet helpt het jullie voor wat ontsluiting en kunnen jullie geholpen worden.

Hou me op de hoogte!! groetjess mina

Hoi Dessie,
Persoonlijk vind ik dit niet zo een fijn middeltje om te gebruiken. ik moet nu al 3x per nacht eruit omdat ik heel veel voorweeen heb en me darmen zich moeten legen. Geen idee wat er gebeurd als ik dat spulletje neem. Wacht rustig maandag af nog 2 nachtjes slapen dat overleef ik nog wel. En die hoop ik nog redelijk te kunnen slapen. Al hoe wel mijn oudste nu heel slecht slaapt en extreem vroeg wakker is. Zal ook wel de spanning voelen.
Trudi hou je het weekend een beetje vol ? Ik zit er ZO doorheen ben echt niet gezellig meer. snif

liefs van Mariska

Terug
Bovenaan