Inlijsten

A

Anoniem

Guest
hai hai,

Ik wil de geboorte-spullen van mijn 2 kinderen ( 11 en 2,5 maand) bewaren op een speciale manier. Nu heb ik jaren geleden de spullen van de oudste in een glazen kubus laten zetten, maar dat bedrijf doet dat niet meer.

Heeft iemand misschien een leuke tip voor mij?

Gr,
Nephele

gisteren toevallig eigen huis en tuin gezien?? daar deden ze het in half ronde plastic bollen misschien staat het wel op www.eigenhuisentuin.nl
succes!  

sandra

Hai hai,

Ja heb ik gezien, was echt erg leuk. Maar ik zoek iets dat ik gewoon kan neerzetten. :)

Maar erg bedankt hoor! :)

Gr,
Nephele

Hallo, heb net een reactie op je andere berichtje geplaats maar dit vond ik ook wel leuk om te reageren.

Wij hebben bij de Gamma een houten kist gekocht die ik nog wilde gaan verven.....

Deze noemen wij de " oprotkist" even schuin gezegd. Daar bewaren wij alle dingen in die we leuk vinden om hun later mee te geven als ze het huis uit gaan. Het fijne is dat het ook gelijk opgeruimd staat. Je kan het op zolder zetten of je kan er een slotje op maken.

Groetjes Nova

Hoi Nephele,

Mijn vriendin heeft dat gedaan met haar trouwboeket. Volgens mij zei ze dat het bedrijf in Oss zat, maar ik zal het nog even voor je navragen, laat het nog wel weten.
(ik weet natuurlijk niet of je in die buurt woont, maar misschien weten ze bij dat bedrijf wel andere adressen)

Liefs Annemarie

Zou te gek zijn Mammamiep, want ik woon in Heesch, das vlakbij :):):)

Liefs,
Nephele

Terug
Bovenaan