inloggen???

A

Anoniem

Guest
even een vraagje
mijn vriendin wil zich hier ook inloggen maar ze krijgt geen mailtje met een activerings code heeft iemand dit ook gehad en kan iemand haar helpen.

alvast bedankt.

ja bij mij ging het ook heel moeilijk, ik heb uiteindelijk een mailtje gestuurd naar de site beheerder en daar mijn probleem neegelegd.

Ik kreeg een mailtje terug dat mijn activatiecode ook niet goed was maar dat zij dat probleem hadden opgelost.

Nu kan ik zonder problemen inloggen.

groetjes happybee

bedankt voor de snelle reactie

zei heeft ook een mailtje gestuurd naar de redactie maar die zijn er alleen op maandag dinsdag en donderdag dus zet moet nog ff wachten tot ze antwoord heeft. ze zal zich dan ook snel bij ons toevoegen.

hoi happybee
heb nog een vraagje voor de duidelijkheid had jij wel een actieveringscode van hun gekregen.

ja die had ik wel gekregen maar er ging vanalles fout met mijn wachtwoord enzo.

Maar degene het heeft opgelost schreef dat ik nog niet was aangemeld ofzo. Maar ze kunnen alles van een afstand doen het het komt voor je vriendin ook wel goed maar het is even afwachten op het antwoord.

dat zal het zeker zijn

maar ik lees dat jij nieuw bent welkom.
ik ben zelf ook net op het forum. ben ook sinds feb gestopt met de pil. heb eerst een paar keer afgewacht om te kijken wat mijn rd deden ook omdat ik voor dat ik de pil slikte het vaak onregelmatig was. dus ik wacht nog ff af wat hij nu doet als het goed is moet ik op 20 april bezoek krijgen van de red devil( dit is voor mij de eerste keer )

heb nu ook wel zoiets van laat maar komen wachten duurt lang als je alle twee graag wat wil. haha
 ik hoor en lees wel hoe het allemaal loopt succes er mee de aan komende tijd.

Terug
Bovenaan