inloopspreekuur CB

A

Anoniem

Guest
Ik heb een paar vraagjes over Marissa aan het CB en omdat ik pas over 5 weken een afspraak heb zit ik er over te denken om straks naar het inloopspreekuur te gaan. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Heb ik wel tijd om de arts naar Marissa te laten kijken? Het wegen en meten is natuurlijk ook leuk maar daar maak ik me niet zo druk om. Ik moet wel om 15.30 weg als ik wil gaan dus ik hoop dat iemand voor die tijd zijn ervaring nog kan geven.

groeten

Linda

Hoi Linda,

Ik weet niet precies wat een inloopspreekuur is maar bij ons heb je een speciaal weeguurtje. Als dat het is dan is de arts niet eens aanwezig. Bij ons kun je dan echt puur je kindje laten wegen. Vaak is de wijkverpleegkundige wel aanwezig en haar kun je ook wel vragen stellen maar dat is dan niet apart en gewoon waar iedereen bij is. Ik zou als ik jou was anders even voor de zekerheid bellen om te vragen of je vragen kunt stellen aan de arts anders ga je misschien wel voor niets.

Groetjes
Inge

hoi hoi

bij ons heb je ook inloopspreekuur
hier kun je eigenlijk alleen wegen( meten doen ze alleen als er tijd is want dat gaat alleen op de afspraken bij de arts,)

en vragen stellen idd , maar alleen aan de verpleegkundige en niet aan de arts zelf

ook is dit in de ruimte idd waar iedereen zit dus niet apart

anders idd ff bellen of even kijken of je de info nor ergens hebt liggen

succes

groetjes moekje

Terug
Bovenaan