Inmiddels alweer een tijdje zwanger :)

Hey meiden, vroeger tikte ik hier veel mee maar dat is wat minder geworden. Maar wilde even met jullie delen dat ik inmiddels 23,5 week zwanger ben van ons 2de wonder. Carmen is dadelijk anderhalf als de baby eind oktober komt. Of begin november, Carmen was tenslotte ook 12 dagen te laat ;)!!
Het is een jongetje en tot nu toe gaat alles goed! Het is wel wat zwaarder allemaal maar da's ook wel logisch met al een klein handenbindertje om me heen ;)!!!
Hoe is het met iedereen op het forum? Allemaal lekker aan het genieten van onze dreumisjes??

GEFELICITEERD!!
Wat leuk nieuws!
Wij zijn nu sinds april aan het klussen voor een 2de enne morgen is m'n datum om ongi te worden. Dus spennend!
Geniet van je buikje!
Liefs
Mieka

Hey,

wat leuk zeg, gefeliciteerd !!! Hoop dat je lekker van je zwangerschap kunt genieten... Ik zelf ben inmiddels alweer bijna 38 weken zwanger (ook die van mij waren 11 en 12 dagen te laat ben dus heel benieuwd deze keer) van ons 3e wondertje. Inderdaad wel wat zwaarder omdat er hier al 2 rondspoken...

groetjes Natasja

He, wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!!! Houd je ons op de hoogte? Zou ik wel erg leuk vinden!

Geld ook voor jouw, hoor, Natasja! Geef jij nog steeds je twee jongens borstvoeding, of is het door de zwangerschap helemaal op?

De jongens krijgen nog steds borstvoeding ja. Ben wel sinds de vorige week teruggegaan naar 1 keer per dag (allebei een kant of nummer 1 heeft geluk en nummer 2 nog maar een beetje) omdat mijn borsten erg gevoelig zijn (is normaal de laatste weken) Geen idee of ze veel binnenkrijgen maar ze drinken allebei nog graag.
Ben trouwens heel benieuwd hoe Tijn (nu 2,5) strakjes reageert als de baby vaak mag drinken...
Geef jij nog bv? Zijn er nog andere mama´s die bv geven?

Wat leuk zeg, heb je straks drie aan de borst. Ja, ik geef nog steeds bv. Joost drinkt nog zon 3 a 4 keer per dag.
Ben inderdaad benieuwd of er nog meer mama's zijn die nog bv geven.

Terug
Bovenaan