inmiddels bevallen

Hoi meiden,

Inmiddels ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ze is geboren op 10 mei om 23.44 uur, dus nog net op moederdag. Heb 4,5 week platgelegen omdat mijn vruchtwater was geknapt en ik weeen had, mocht zelfs nog niet naar het toillet.  Op 10 mei vingen de weeen toch weer aan  en moest imke door middel van  een keizersnede geboren worden. Ze is 10,5 weken te vroeg geboren maar maakt het nu best wel goed. Eigenlijk was ik pas 23 juli  uitgerekend dus ik had nog een dikke buik moeten hebben, helaas heb ik dat niet meer. Na 5,5 weken ziekenhuis ben ik weer thuis, nu onze dochter nog.

Ik wens iedereen veel sterkte toe met de bevalling. Mijn keizersnede viel reuze mee, zou het zo weer doen.  Zet hem op meiden!

Liefs petra.

Hallo petra,

Wouw, wat ben jij vroeg bevallen.
Gelukkig gaat het al beter met je. Hopelijk mag je je dochter snel mee naar huis nemen. Geniet er lekker van.

Groetjes Jeanine

Hoi Petra,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Gelukkig dat het wel goed met haar gaat. 10,5 week te vroeg dat is niet niks. Natuurlijk wel een schitterend moederdagcadeautje een dochter. Nu maar hopen dat je dochtertje ook niet al te lang meer in het ziekenhuis hoeft te blijven zodat jullie thuis kunnen gaan genieten van jullie gezinnetje. Lijkt me namelijk raar om die kleine meid daar achter te moeten laten als je zelf naar huis toe mag.

Groetjes Anja

Hoi Petra,

Vervelend dat het zo is gelopen. Ik kan me nog herinneren dat je je verhaal over de vliezen hier plaatste.

Ik hoop dat jij en je kindje het goed maken en blijven maken. Heel veel sterkte, geluk en ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten.

liefs,
Marisa

He meiden,

Bedankt voor de reacties. Imke maakt het goed, ze krijgt alleen vandaag en morgen een bloedtransfusie omdat haar HB gehalte te laag is. Hierdoor kan ze weinig zuurstof opnemen in het bloed. Maar als alles goed gaat dan hopen ze dat het zuurstofmaskertje ook af kan en dat ze alles helemaal zelf kan doen. Onze meid weegt nu 1560 gram, bij de geboorte was ze 1290 gram dus ze is flink aangekomen. Ben supertrots op haar, afgelopen zaterdag mocht ik haar voor het eerst vasthouden na 3 weken. We gaan nu kangeroeen, deze methode bevalt haar wel want ze wordt er heel rustig van en slaapt dan lekker verder op je buik een heerlijk gevoel.

Hoe gaat het verder met jullie, trekken jullie het nog een beetje met dit warme weer?

Knuffel petra.

Ach Petra... van harte met de geboorte van je dochter!!! Fantastisch
dat je mag kangoeroen met je kleintje. Ik herinner het me nog als de
dag van gisteren, dat superzachte, donzige, warme babyvelletje op mijn
huid. Wat een geweldig moment is dat. Ik hoop dat je er nog veel meer
van mag hebben want het is zo goed om je kindje bij je te hebben. Wat
een gedoe hè, met al die slangetjes en buisjes en piepjes en alarmpjes
maar het wordt telkens beter!!! Ben jij inmiddels naar huis of heb je
een kamer gekregen? Ook dat moment herinner ik me nog levendig, dat
naar huis gaan zonder beebje... snif.
Bijzonder idee dat je, net als ik, ook op 23 juli was uitgerekend. Laten we afspreken dat jij en je kleintje dan al lang thuis zijn. Dat moet lukken want ze komt zo goed aan, hartstikke goed joh!

Heel veel liefs en kracht voor de komende tijd.

En als je eventjes lekker je ei kwijt moet over ‘s nachts je bed uit om te kolven (zonder baby!) of bezoek wat maar blijft komen of die enge brady’s of leuker, over hoe het straks gaat als jullie thuis komen... dan roep je maar hoor. Ik weet uit ervaring (zoon met 33,3 geboren) dat het best pittig is om een beebje in het zh te hebben, ook al gaat alles toch goed (zeggen ze dan ;-)

Hoi Petra,

gefeliciteerd met je dochter! Wat een verhaal zeg, lijkt me erg dubbel allemaal! Je vertelt het erg nuchter maar het lijkt me best moeilijk en veel spanning geven je lieve babymeid in het ziekenhuis! We leven allemaal erg met je mee, heel veel succes met de komende tijd nog, op en neer naar het ziekenhuis. Wel fijn dat je mocht kangeroeen, lijkt me zalig!
Veel liefs

wendy

Terug
Bovenaan