Inmiddels dag 50!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Een tijdje geleden heb ik geschreven dat ik geen eisprong kreeg, maar volgens mij heb ik die nu ongeveer 1week geleden gehad, of misschien wel iets langer geleden. Nu heb ik een heel klein beetje last van gevoelige borsten en een beetje witte afscheiding, meer als normaal (sorry). Weten jullie wat dit te betekenen heeft?

Voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd en de rest zet hem op!!!

tja dat kan vanalles zijn meid, helaas krijg je bijna altijd hetzelfde advies
afwachtennnnnnnnnnnn, balen , maar ja, tis vaak niet anders.
hoop voor je dat je zwanger blijkt te zijn !! toi toi

xxx

hoi,

jeetje, jij heb ook een lange cyclus!!!
hoelang geldenen ben je gestopt met de pil? en gebruik je ovulatietesten? omdat je denkt vorige week je eitje gehad te hebben... ik had vorige week namelijk ook het gevoel dat het door ging zetten maar misschien was dat dus mn eisprong??? haha zadel jou alleen maar op met vragen in plaats van een andwoord op je vraag, sorry
ik heb de eerste 4 maanden een cyclus van tussen de 45 en 52 dagen gehad, inmiddels, in ronde 12 na 15 maanden, zit ik op gemiddeld 33 dagen. (helaas vandaag op dag 41 na een negatieve test).

ik verwachtte niet zwanger te zijn, want mijn ventje en ik hebben in de periode dat ik dacht vruchtbaar te zijn niet geklust, de week later echter wel, dus een eventuele bevruchting kan nog...

maar goed, witte afschijding is wel positief, ik heb vaker gelezen dat vrouwen dit een periode in hun zwangerschap aanhouden, de eerst weken zeg maar.

ik ga keihard voor je duimen! volgende week word spannend dus voor jou .

knuffel esther

Terug
Bovenaan