inmiddels wel wat geruster

inmiddels ben ik naar belgie geweest maar zat nog steeds niet lekker na evengoed een geweldig weekend in belgie waar onze dochter mee heeft mogen zingen met Dana Winner super was dat
belande ik toch vanochtend in het ziekenhuis met ontzettende pijn in mn onderbuik en voelde ik die kleine al tijdje niet ik was er om half 11 vanochtend kreeg een urine onderzoek met oog op blaasontsteking en er werd bloed af genomen of alles wel goed was en of er geen ontsteking plaats vond
alles was goed maar de gyn kwam toch nog even echo maken en ook dat was goed ze gaf aan dat dit van mn bekken kan komen maar moet ook in de gaten houden of ik geen koorts in enen krijg en dat de pijn niet erger word want ze gaf aan dat het zowel dan vanwege mn bekken kon komen maar ze gaf ook aan dat het wel de sytomen waren van mn blinde darm maar met de kleine is alles goed gelukkig maar met al die pijn word het genieten me niet makkelijk gemaakt
moet maandag naar revalidatie en kijken voor een aangepaste bekken band en moet zorgen dat er een rolstoel in huis komt

volgende week ben ik 21 weken en krijg ik mn 20 weken echo maar goed we weten al wat het word
alleen nog een check up dan afspraak voor pret echo
 
Jeetje wat vervelend allemaal!!!
Ik zit in de zelfde situatie, had helemaal geen zin om het op de site te zetten (niet voor jullie, maar gewoon omdat ik er zelf al zo ontzettend van baal :'( )
Ook in het ziekenhuis geweest vorige week alweer, daar heel wat onderzoekjes gehad.
Ga nu 2x in de week naar de fysio, mijn heup zit daarbij ook niet goed in de kom+ zenuw afgekneld, lopen maar ook zitten is een ramp!

Watvoor werk doe je en hoe ga/ heb je dit allemaal geregeld?

Gelukkig heb je de kleine wel eventjes kunnen zien en zal je wel een goed gevoel geven! En je weekendje Belgie, dus ondanks alles wel geslaagd gelukkig!!
Beterschap en als je wil praten over je klachten (misschien herken ik iets en hebben we iets aan elkaar). Mijn e-mail is s_brijbag@hotmail.com
 
Je dat is het, de 'pijn' is constant aanwezig en soms heb je van die momenten dat het gewoon echt niet meer gaat, maar constant voel je iets bij alles wat je doet.
Maandag later weten hoe het is gedaan!!
Dankje Kirsten!! XX
 
Terug
Bovenaan