innestel

hoi ben ik weer met een vraag sorry weet nog niet ze veel er van
vandaag is me innestel dag en 26e moet ik ongi worden wat houd een innestel dag in moet ik nu gaan klussen of niet gisteren heb ik 2x met me vriend geveeen is dat goed en wat gebeurd er met innestelen ???? help me aub ik weet weinig sorry
groeten pink21
 
Hoi, hoe weet je dat je je innesteldag hebt?
Je bent nu al te laat dan.

Je hebt 12 tot 16 dagen voor je menstruatie je eisprong.
Dus wanneer jij de 26e ongi moet worden, dan heb jij 10-14 juni je eisprong ergens gehad. In die periode had je dus moeten vrijen.

Ik hoop dat je wat wijzer bent!

Groetjes en op naar de volgende ronde!
 
Hoi pink21,
Innesteldag wil zeggen dat je eitje dan, als het bevrucht is, in je baarmoeder aankomt en daar in de wand gaat zitten. Sommige vrouwen verliezen dan een beetje bloed doordat het eitje een adertje raakt. Maar dit is dus alleen als je eitje bevrucht is. En je hoeft er dus niet voor te klussen ofzo. En lang niet al zwangere vrouwen merken er iets van. Als je eitje geen adertje raakt, merk je er niets van. En wat betreft dat vrijen. Als je er plezier aan hebt, is het volgens mij nooit verkeerd!! Maar als je het bewust doet, kun je het het beste rond je eisprong doen. En die heb je denk ik al gehad? En 1 keer per dag is voldoende want de zaadcelletjes kunnen wel twee tot vier dagen blijven leven.
Een heel verhaal, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!!!
 
Hoi Pink21,

Als je nog meer wil weten dan Jenke je al vertelt heeft:
Op de site www.babybrabbel.com kan je precies lezen wat er met je lichaam gebeurt. Bv. hoe de eisprong werkt, hoe de bevruchting werkt en wat innestelen precies is.

Groetjes Irma
 
Hallo Pink21,
Ik heb ook ergens gelezen dat het zaad zwakker wordt als je meerdere keren op 1 dag klust. Het bevat dan wel vocht maar weinig zaadcellen,
Groetjes Zoey
 
Terug
Bovenaan