Innestelbloeding, bestaat dat?

Ik vind mezelf eigenlijk heel stom want ik hoop iets positiefs te horen terwijl ik weet dat ik geen innestelbloeding heb, maar toch...

Bestaat een innestelbloeding nou echt, hoe heftig is dat en hoe lang duurt dat gemiddeld?

Ik heb PCOS, ben maar 1x ongesteld geworden in 6 maanden en dat was 3 weken geleden. Maar PLOTS ben ik nu weer ongesteld! Snap er niks van.. 2 dagen veel rood bloed en vandaag neemt het enorm af.

Wie kan mij e.e.a. uitleggen of wie snapt dit?!

groetjes Lot

Hoi Lot,

Ja, innestelingsbloed bestaat. Niet iedereen heeft bloedverlies bij de innesteling en het bloedverlies is minimaal. Vaak heb je alleen bij het afvegen een beetje rozig of bruin slijm. Dit kan een paar dagen duren.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk mag het snel zover zijn, ondanks de pcos!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Lot,

Ik weet niet wat PCOS is, en of het daardoor komt, maar een innestelingsbloeding bestaat. Mijn schoonzus heeft het gehad, die dacht dat ze gewoon ongesteld was. Uiteindelijk bleek ze al een week of 6 zwanger. Van mijn eigen gyneacoloog heb ik wel begrepen dat het vrij zeldzaam is. Ik hoop met je mee dat het zo'n innestelingsbloeding is.
Overigens is een andere schoonzus van me ook maar 2x per jaar ongesteld. Ze is zwanger geworden, kreeg helaas een miskraam, maar was daarna binnen 3 maanden weer zwanger, en heeft nu een gezonde zoon.Er is hoop...

Hoi Lot,

Een innestelingsbloeding bestaat.Heb dat zelf bij mijn 1ste zwangerschap ook gehad. Ik dacht toen dat ik gewoon ongi was, vond het wel kort en weinig. Het duurde maar 2 dagen. Achteraf was ik toen al een week of 4 a 5 zwanger.

Liefs Patricia

Hoi!

Ik ben normaal gesproken ook altijd regelmatig steeds zo 29-30 dagen.
Mijn vorige ineens 33 en nu vandaag op dag 22 verlies ik ineens bruin en ook rood bloed, weliswaar niet veel en het zet (nog) niet door. Wel vreemd hoor, hoop natuurlijk ook op een innestelingsbloeding.. maar zal wel ongesteld worden..

Even afwachten en wachten duurt zo lang ben het soms zo zat..
Nu sinds mei bezig, dus dat valt allemaal nog wel mee..

Maar ja, succes allemaal!!

groetjes Suza

He Lot,

Ja een innestelbloeding bestaat. Heb het zelf 2 keer wel gehad, 1 keer niet.
Bloeding was de eerste keer 1,5 dag best veel (dacht dat ik een week te vroeg ongi geworden was, maar toen hield het op en een week later een posi test)
tweede keer was het alleen maar beetje roze/rood bij het afvegen. Het verschilt dus nogal, maar duurt meestal maar 1 a 2 dagen.

Hoop dat je toch zwanger blijkt te zijn! En anders, snel zwanger mag worden

groetjes,
Dion

Hoi Lot,

Nou het bestaat wel echt hoor. Anders moet je het eens intikken bij www.zwangerschapspagina.nl.

Laat je nog even weten hoe het verder met je gaat?

Groet, Suza

Hee meiden,

Dank voor jullie antwoord. Ik krijg bijna hoop, maar het is niet reeel hoor. Morgen moet ik naar de fertiliteitsarts, dus ik zal alles eens voorleggen en ik hoop op antwoorden én op een plan dat we snel kans maken op een zwangerschap! Ik laat het weten en jullie ook succes!

Terug
Bovenaan