Innestelbloeding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Is een innestellingsbloeding rood of bruin bloed? En op welke dag kan dat zijn? Ik zit nu op dag 10 na mn eisprong (dankzij ovulatietest gezien) en had gisteravond een beetje lichtrode afscheiding bij het afvegen. Vandaag is er niets meer te bekennen. Woensdag zou mn NOD zijn. Hebben meer van jullie dit ooit eens gehad en werden jullie dan alsnog ongi?

Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd!!!! De rest wens ik veel succes met klussen en afwachten!

Groetjes Myrthe

Hoi!

Ik heb een vraagje, heb je die ovulatietest gekocht of doe je het met temperen? Ik wil ggraag weten wat makkelijk is. Verder weet ik helaas geen antwoord voor je, ik wil zelf ook graag antwoord op die vraag.

groetjes!

Hoi tam,

Ik had ovulatietesten gekocht van het merk Clear Blue. Moet zeggen dat ik ze heel duidelijk vond. Heb er ook bij getemperatuurd om er zeker van te zijn dat de test zou kloppen. De dag na de positieve test steeg mn temperatuur met 0,4 graden. Ben nu ondertussen (jammer genoeg)weer ongesteld geworden. De dag dat ik het werd was mn temperatuur 's ochtends weer 0,5 graden lager. Ga dus helaas naar de volgende ronde.

Groetjes Myrthe!

Terug
Bovenaan