Innestelbloeding??

Hallo allemaal,

Zelf kom ik van het zwanger worden forum maar heb een vraag waar jullie misschien ook mee te maken hebben gehad.
Heeft iemand van jullie ook een innestelingsbloeding gehad? Was dit rood of bruin bloed? En op welke dag kan dat zijn? Ik zit nu op dag 10 na mn eisprong (dankzij ovulatietest gezien) en had gisteravond een beetje lichtrode afscheiding bij het afvegen. Vandaag is er niets meer te bekennen. Woensdag zou mn NOD zijn. Hebben meer van jullie dit gehad? Weet niet wat ik hier van moet denken.

Verder wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap!!

Groetjes Myrthe
 
Ja hoor, dat kan een innestellingsbloeding zijn. Roze, bruin, rood, het kan allemaal. Zolang het een korstondig bloeding is. Als het doorzet, is het je menstruatie.
Succes!
 
Ik zit met hetzelfde. Ik moet vrijdag a.s. pas ongi worden, maar had gisteren en vandaag roze/bruine/rood-achtige afscheiding op mijn wc-papier.

Helaas kan ik je er dus niet mee helpen, behalve dat je niet de enige bent met twijfels. En helaas werkt een test nu nog niet.

Wat ik altijd lees van andere vrouwen, is dat dit vrij normaal is, maar wat is precies normaal, hoeveel en wanneer?

We blijven op een goed resultaat hopen, binnen een week weten we het zeker.

Groetjes,
Mariëlle
 
Terug
Bovenaan