Innestelen zet niet door

<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Ik had afgelopen donderdag mijn NOD, ik kon niet wachten en had daarom maandag al getest en een lichte streep met de kruidvat 2v5. Op dinsdag nog eens getest en de streep was iets donkerder, ik had nog een test liggen van de action en die ook maar gedaan (waarom weet ik niet, gewoon nieuwsgierig) en ook daar een licht streepje.</span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; min-height: 16.7px; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Woensdag zou ik weer een testje doen maar dat was niet meer nodig, want ik ben ongesteld geworden 1 dag te vroeg. Nu is het zo dat ik dit steeds vaker heb dat een test licht positief is en oploopt en uiteindelijk mijn menstruatie toch doorzet. Als ik niet zwanger ben zijn ze Omo wit dus ik snap er niks van. Nu denk ik dat er iets niet goed gaat bij het innestelen. </span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; min-height: 16.7px; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Heeft een van jullie ook soortgelijke meegemaakt? <span class="Apple-converted-space"> </span>En hoe kan ik de innesteling (als dit mogelijk is) <span class="Apple-converted-space"> </span>bevorderen?</span></p>

Niet meer voor je NOD testen is de enige oplossing. Want dat kan toch wel eens eem verkeerd beeld geven idd als de innesteling niet goed is gegaan en het vruchtje alsnog wordt afgestoten 

Ai dat is vervelend hè? Ik heb het zelf ook 2x gehad. Er gaat helaas vaak wat fout bij het innestelen, zo'n 40 tot 50% van de bevruchte eitjes kunnen niet goed innestelen dacht ik. Hoe vaak is dit je nu gebeurt?
Of er echt wat aan te doen is weet ik niet, want als het niet goed deelt bijvoorbeeld dan blijft je lijf het afstoten en er kunnen 1001 dingen niet goed gaan. 
Wat ik wel deed na een tijdje was vast starten met zwangerschapsvitaminen, dan was dat vast maar allemaal in balans. Ik slikte er nog visolie bij en zorgde voor warme voeten. Geen idee of het uiteindelijk heeft bijgedragen natuurlijk, maar ik voelde me er prettig bij :) 

Tijdens IUI behandelingen kreeg ik altijd ustrogan bolletjes mee om de innesteling te bevorderen. Je zou eens kunnen vragen bij de huisarts of gynaecoloog of dat een idee is. Meestal nestelt het vruchtje volgens mij niet in omdat er in aanleg iets niet goed zat, maar mocht het nou terug blijven komen dan zou ik het sowieso eens een keer bespreken met huisarts / gynaecoloog 

Tijdens IUI behandelingen kreeg ik altijd ustrogan bolletjes mee om de innesteling te bevorderen. Je zou eens kunnen vragen bij de huisarts of gynaecoloog of dat een idee is. Meestal nestelt het vruchtje volgens mij niet in omdat er in aanleg iets niet goed zat, maar mocht het nou terug blijven komen dan zou ik het sowieso eens een keer bespreken met huisarts / gynaecoloog 

Het is heel verleidelijk om voor je NOD te testen maar dan heb je dus de kans hoop te creëeren en uiteindelijk extra teleurstelling. 
Ik heb er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden en achteraf denk ik dat er ook paar keer een beginnende zwangerschap was maar niet doorzette. 

Wat hierboven gezegd wordt, het grootste risico van voor je NOD testen is de kans dat het alsnog niet goed gaat erg groot is... 
Ik heb om die reden altijd pas op NOD getest of daarna.

Terug
Bovenaan